سردار کوثری: مفسدان اقتصادی باید اعدام شوند

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله(ع) گفت: مفسدان اقتصادی که جامعه را به فساد می کشانند، اصلا نباید روی زمین بمانند و قطعا حکم آن ها اعدام است.

سردار محمد اسماعیل کوثری جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله(ع) سپاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در خصوص برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی گفت: دولت باید آن کسانی که تخلف و فساد کرده اند، هرچه سریع تر به قوه قضاییه معرفی کند.

وی افزود: قوه قضاییه نیز وظیفه دارد هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهد و مفسدان اقتصادی را به اشد مجازات محکوم کند.

کوثری تاکید کرد: کسانی که جامعه را به فساد می کشانند اصلا نباید روی زمین بمانند و قطعا حکم آن ها اعدام است؛ این حکم خداست و اگر حکم خدا را عمل کنیم تمام مشکلاتمان حل خواهد شد.

جانشین فرماندهی قرار گاه ثارالله(ع) در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات ترامپ در خصوص مذاکره بدون پیش شرط با ایران گفت: ترامپ حرفای بی پایه و اساس زیادی می زند و نباید به آن توجه کرد، رئیس جمهور آمریکا تمرکز فکری ندارد از طرفی می گوید بدون شرط مذاکره خواهیم کرد اما وزیر امور خارجه آمریکا شرط هایی را می گذارد.

وی در پایان یاد آور شد: حضرت امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ قلمداد کرده بود، اسلام ناب اگر بخواهد با شیطان بزرگ مذاکره کند، دیگر اسلامی باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 963578

وب گردی

وب گردی