سردار جعفری: آرزوی ملاقات با مقامات ایرانی را به گور خواهید برد

این آرزو را به گور خواهید برد که مقامات جمهوری اسلامی ایران از شما درخواست ملاقات کنند، یا اجازه ملاقات با شما را از ملت‌شان دریافت نمایند.

به گزارش ایسکانیوز، سرلشکر «محمدعلی عزیز جعفری» فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی در پاسخ به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره بدون پیش شرط با ایران، با اشاره به این که مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران هم سناریوهای عوامفریبانه شما را به خوبی می‌شناسند و آن را بارها تجربه نموده‌اند، اظهار داشت: بدانید مردم ایران، دین و ایمان‌شان را با اسلام احیا شده توسط حضرت امام خمینی(ره) تقویت کرده‌اند و با ملت‌های سلطه‌پذیر تفاوت‌های فراوانی دارند و هرگز به مسئولین خود اجازه مذاکره و ملاقات با شیطان بزرگ را نمی‌دهند.

وی افزود: اما شما یک رئیس جمهور غیر حرفه‌ای در عرصه سیاست هستید که در عوض سیاست‌مداری و سیاست‌ورزی، همان راه و رسم گذشته‌ تجارت مبتذل خود را دنبال کرده و با الفبای مبارزه و آزادیخواهی ملت‌ها بکلی بیگانه‌اید. روسای جمهور سابق آمریکا که یا نظامی بودند یا سیاسی، خیلی بهتر از شما می‌دانستند و یا آموختند که ایران و ایرانی قابل تهدید نیست و در برابر هر نوع تهدید و فشار بیگانگان متحد و یک دل می‌شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه از کارشناسان و متفکرین با تجربه و منصف کشورتان بپرسید اصولاً این بازی‌های ناشیانه شما را قبول دارند و یا به نتیجه‌ای که شما در انتظار آن نشسته‌اید معتقدند؟ گفت: اطلاعات و دانسته‌های آشکار و پنهان ما این را تایید نمی‌کند.

وی افزود: شما این آرزو را به گور خواهید برد که مقامات جمهوری اسلامی ایران از شما درخواست ملاقات کنند یا اجازه ملاقات با شما را از ملت‌شان دریافت نمایند. هرگز چنین روزی را نخواهید دید. همچنان در کاخ سیاه‌تان بنشینید و در توهم ملاقات با مقامات ایرانی بمانید و بدانید این یک آرزویی است که تا پایان دوران ریاست جمهوری‌تان با شما همراه خواهد ماند و حتی روسای جمهوری بعدی آمریکا هم آن را نخواهند دید.

جعفری در پایان تاکید کرد: دولت و ملت بزرگوار ایران پشت به پشت هم داده و با اتکا به وعده‌های الهی، رهبری عظیم‌الشان، منابع داخلی و ذخایر عظیم خدادادی و تحمل تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی شما، تا پیروزی نهایی و شکست قطعی آن نظام سلطه و استکباری ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 963600

وب گردی

وب گردی