نمازی: استقلال، تیم بزرگی است/برای تبریزی آرزوی موفقیت دارم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنانم به لحاظ حرفه ای در سطح خوبی هستند و می دانند که باید به کسب 3 امتیاز بازی مقابل استقلال فکر کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امید نمازی پیش از دیدار با استقلال تهران در گفت‌وگو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: در اینکه استقلال یک تیم بزرگ و قوی است تردیدی وجود ندارد. این تیم در جمع 8 تیم برتر آسیا است و ما به کیفیت‌های بالای استقلال واقف هستیم ولی بازیکنان ذوب آهن می دانند که باید با تمرکز کامل در مصاف با این تیم ظاهر شوند و از پس این مسابقه سخت برآیند.

وی ادامه داد: بازیکنانم از پیروزی مقابل نساجی قائمشهر تنها اعتماد به نفسش را به همراه خواهند داشت و به خوبی می دانند که باید با قدرت تمام و با نهایت توان در مصاف حساس مقابل استقلال به میدان روند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد جدایی مرتضی تبریزی و عدم حضورش در این مسابقه بیان کرد: به هر حال مرتضی به استقلال پیوست و ما باید برای این بازیکن آرزوی موفقیت داشته باشیم. نقل و انتقال و خرید و فروش بازیکن امری مرسوم در همه جای جهان است و مربیان باید تلاش کنند برای جایگزینی بازیکنانشان بهترین تصمیم را بگیرند. ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند برای حضور در ترکیب تلاش و رقابت کنند و شک ندارم که آنها نمایش خوبی را برای ذوب آهن به اجرا خواهند گذاشت.

نمازی در پایان با اشاره به حمایت‌های خوب کارخانه و باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: آن چیزی که ما برای دیدار مقابل استقلال نیاز داریم حمایت خوب هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان است که می توانند انگیزه را به ساق تک تک بازیکنان تزریق کنند. از آنها می خواهیم به موقع در استادیوم حاضر شوند و پشتیبان تیمهای شهرشان باشند.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال ساعت 20:45 فردا (پنج شنبه) در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

604

کد خبر: 963623

وب گردی

وب گردی