تقی پور: فیلم‌برداری «ستایش۳» ۹۰ روز ادامه دارد

بازیگر سینما و تلویزیون: متأسفانه برخی چهره‌ها که زیاد شناخته می‌شوند، یک‌دفعه از لحاظ تصویری محرومیت‌هایی شامل حالشان می‌شود.

آتش تقی‌پور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز گفت: این روزها کار کمی انجام می‌دهم، یا من ورشکسته شدم یا تلویزیون ورشکسته شده است؛ هم من پیر شدم هم تلویزیون فعالیتش کم شده است. البته حدود یک ماه درخمینی شهر اصفهان تئاتر «شهر هرت» را اجرا کردیم و مردم استقبال خوبی از نمایش داشتند.

وی عنوان کرد: «شهر هرت» به کارگردانی هادی کیانی و حسین‌علی عمادی از 11 مرداد ماه در باغ نور اصفهان مجدد اجرا می‌شود. این گروه، موفقیت‌های خوبی کسب کرده است با این حال، در این اجرا حضور ندارم و در تهران مشغول بازی در سریال هستم. این تئاتر کمدی همراه با حرکات موزون ملی است و موضوعات انتقادی دارد.

وی افزود: با اینکه بازی در فیلم خیلی می‌تواند باعث ایجاد استرس در من باشد چند نقش کوتاه هم در فیلم‌ بازی کردم که هنوز اجازه اکران نگرفته‌اند. متأسفانه یک کار هم تولید کردیم ولی تلویزیون از ما خریداری نمی‌کند.

تقی‌پور اظهار کرد: در «ستایش 3» بازی می‌کنم. فیلم‌برداری این کار حدود 3 ماه دیگر ادامه خواهد داشت و امیدواریم حدود 8 ماه دیگر، نمایش این سریال در تلویزیون آغاز شود. همزمان در سریال «نقطه گمشده» بازی می‌کنم که این سریال در سمنان فیلمبرداری می‌شود.

تقی‌پور در پایان خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی چهره‌ها که زیاد شناخته می‌شوند، یکدفعه از لحاظ تصویری محرومیت‌هایی شامل حالشان می‌شود که این محرومیت هم از طرف مسئولین است و هم از طرف مخاطبان. البته حضرت آقا هم اینطور عنوان کردند که «متأسفانه مردم اسامی بازیکنان خارجی را می‌شناسند ولی اسامی دانشمندان داخلی را نمی‌شناسند». ای کاش در معرفی کار هنرمندان داخلی تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر: 963678

وب گردی

وب گردی