لایحه اداره سازمان های مردم نهاد در انتظار بررسی و تصویب دولت

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور در نشست مشترک هیات های نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان های کشور در اراک گفت: یکی از مهمترین ضروریات حوزه فعالیت سازمان های مردم نهاد و مشارکت های مردمی در کشور، تصویب لایحه اداره سمن ها است که پیش نویس آن در حال حاضر در دست دولت قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز کمال اکبری گفت: پیش نویس لایحه اداره سازمان های مردم نهاد به دولت ارائه شده و هم اکنون در انتظار بررسی و تصویب هیات دولت است.

وی افزود: پیش نویس این لایحه که چندی پیش به دولت ارائه شد، با همکاری سازمان های مردم نهاد و صاحبنظران این حوزه تهیه شده است.

اکبری در ادامه بیان کرد: در تهیه پیش نویس این لایحه تلاش ما بر آن بود که ابعاد مختلف موضوع را درنظر بگیریم و از نظرات کارآمد و اصولی در این زمینه بهره ببریم.

معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: طی بررسی هایی که تاکنون در دولت در رابطه با این لایحه صورت گرفته، چند ماده به آن اضافه شده و در هیات دولت در انتظار تصویب است تا به مجلس ارائه شود و در حال حاضر نیز که به تصویب نرسیده، آئین نامه های موجود در حوزه سازمان های مردم نهاد ملاک عمل قرار دارند.گفتنی است نشست مشترک هیات های نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان های کشور در اراک، به منظور بررسی دستورالعمل اجرایی آیین نامه نظارت بر سمن ها برگزار شد و قرار است جمع بندی نظرات مدیران کل دفاتر اجتماعی استانداری های

کشور در این رابطه، طی هفته های آینده به وزارت کشور ارائه شود.

مهر

700

کد خبر: 963703

وب گردی

وب گردی