ابراهیمی: ترجیح دادم در تیمِ چنگیز بازی کنم/ خانزاده: به پوشیدن پیراهن الاهلی افتخار می‌کنم

باشگاه الاهلی نشست خبری مشترک برای دو بازیکن ملی‌پوش ایرانی خود برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امید ابراهیمی، ملی‌پوش ایرانی تیم الاهلی قطر در اولین نشست رسانه‌ای خود گفت: پیشنهادهای زیادی از تیم‌های قطری داشتم اما ترجیح دادم تا در تیم الاهلی بازی کنم. تیمی که عبدالعلی چنگیز، ستاره پیشین فوتبال ایران و باشگاه استقلال در آن بازی کرد. او آخرین بازیکن ایرانی است که با تیم الاهلی در سال 1987 قهرمان جام امیر قطر شد. می‌توانیم با همکاری دیگر بازیکنان جاه‌طلبی‌های باشگاه الاهلی را برآورده کنیم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که در قطر و تیم الاهلی بازی خواهم کرد. به تعامل بسیار خوبی با سایر بازیکنان تیم الاهلی دست پیدا کردم و میل زیادی برای موفقیت داریم. می‌خواهیم هوادارانی را خوشحال کنیم که عاشق الاهلی هستند.

امید ابراهیمی در خاتمه اظهار داشت: فقط به کسب بهترین نتایج با تیم الاهلی فکر می‌کنم و آماده کمک هستم. در اردوی تیم الاهلی در عمان نیز به آمادگی کاملی رسیدم.

محمدرضا خانزاده، دیگر ملی‌پوش ایرانی خط دفاعی تیم الاهلی قطر نیز در نشست خبری مشترک با امید ابراهیمی خاطرنشان کرد: خوشحالم در تیمی بازی می‌کنم که مدافعان قدرتمند فوتبال ایران همانند سیدجلال حسینی و پژمان منتظری در آن حضور داشتند. همچنین عبدالعلی چنگیز 3 دهه پیش برای تیم الاهلی افتخارآفرینی کرد.

مدافع تیم الاهلی ادامه داد: افتخار می‌کنم که پیراهن تیم الاهلی را بر تن دارم و می‌خواهم گام‌های قدرتمند مدافعان ایرانی پیشین این تیم را دنبال کنم. لیگ ستارگان قطر آسان نخواهد بود اما به دنبال ارائه بهترین نمایش و کسب موفقیت برای تیم الاهلی هستم.

انتهای پیام/

کد خبر: 963797

وب گردی

وب گردی