اختلاس ۳ میلیارد تومانی  در شهرداری پرند

دادستان رباط کریم گفت: مسئول امور مالی شهرداری پرند مبالغی از منابع شهرداری را به یک حساب شخصی واریز کرده است که بلافاصله این فرد و یک خانم که همدست وی در تهران بوده است، دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز از ایسنا، حجت الاسلام قاسم پور در این باره گفت: گزارشی از شهردار پرند مبنی بر اختلاس یکی از کارمندان به دادستانی واصل شد و پس از وصول این گزارش، دستورات لازم برای بررسی موضوع صادر شد.


وی افزود: پس از انجام تحقیقات مشخص شد، مسئول امور مالی شهرداری مبالغی از منابع شهرداری را به یک حساب شخصی واریز کرده است که بلافاصله این فرد و یک خانم که همدست وی در تهران بوده است، دستگیر شدند.


قاسم پور گفت: با حسابرسی‎های صورت گرفته تا الان؛ تقریبا نزدیک به ۳ میلیارد تومان اختلاس توسط این شخص صورت گرفته است و با تکمیل کارشناسی و اعلام گزارش حسابرسی میزان دقیق اختلاس مشخص خواهد شد.


وی با انتقاد از انتشار برخی مطالب پیرامون این خبر در فضای مجازی تاکید کرد: اعتقاد ما بر شفافیت است، اما باید در نظر داشته باشیم که گاهی اطلاع رسانی شتابزده موجب می‌شود متهم یا متهمین متواری شوند و این امر روند رسیدگی به پرونده را مشکل می‌کند.


دادستان رباط کریم با اشاره به بازداشت ۴ نفر از اعضای شورای شهر پرند گفت: اینکه پرونده ارتشا در شورای شهر پرند به پرونده اختلاس در شهرداری مرتبط باشد نیازمند انجام تحقیقات است و تا حصول نتیجه و تکمیل بررسی‌ها نمی‌توان در این رابطه نظر قطعی داد.

700

کد خبر: 963813

وب گردی

وب گردی