پور عباس: واحدهای دانشگاه آزاد مجازند تا سقف 50 درصد به دانشجویان تخفیف دهند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از جذب هزار عضو هیات علمی برای ترم تحصیلی مهر و بهمن‌ در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: شرکت تخصصی چند منظوره‌ شبه‌سهامی در دانشگاه آزاد اسلامی ثبت کرده‌ایم که این شرکت بازار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را که گردش مالی بسیار بزرگی دارد به نفع دانشگاه مدیریت خواهد کرد. منفعت این شرکت ظرف دو یا سه سال آینده به تمام کارکنان و حتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در بودجه سال 97 دانشگاه، تأکید کرده‌ایم که واحدهای دانشگاهی در بخش عمده‌ای از رشته‌ها تا سقف 50 درصد، تخفیف اعمال کنند.

پورعباس با تاکید براینکه تخفیف شهریه شروع کار است و مردم نباید برای تحصیل فرزندانشان تحت فشار قرار گیرند، گفت:‌ ضمن اینکه به مردم در جهت تحصیل فرزندان‌شان کمک می‌کنیم، مبلغ پرداخت شهریه را هم به مرور تعدیل می‌کنیم و در همین راستا هیات امنای دانشگاه تخفیف 50 درصدی را تصویب کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه ارائه تخفیف شهریه به دانشجویان عنوان کرد: سقف تخفیف‌ها در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصویب و به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شد. واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اولویت‌ها و شرایط اقلیمی منطقه خود، اختیار دارند که تا سقف 50 درصد تخفیف اعمال کنند.

اختصاص 2 هزار میلیارد ریال برای جذب اعضای هیات علمی جوان

وی عنوان کرد: برای اولین‌بار در دانشگاه آزاد، نیروها را به سمت‌وسوی بازنشستگی در موعد مقرر هدایت می‌کنیم و همچنین با بازخرید 60 روز پاداش کسانی که مایل به بازخرید هستند موافقت می‌کنیم.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، هیات امنای این دانشگاه، 2 هزار میلیارد ریال برای جذب اعضای هیات علمی جوانی که در صف استخدام هستند، اختصاص داده است و زیرساخت‌های کار در حال فراهم شدن است.

پورعباس با اشاره به هیات جذب اعضای هیات علمی مستقل دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: به جوانانی که پشت در ورود به دانشگاه آزاد هستند نوید می‌دهیم که بیش‌ از یک هزار نفر عضو هیات علمی برای ترم تحصیلی مهرماه و بهمن‌ماه سال جاری جذب خواهیم کرد.

وی درباره تامین بودجه اعضای هیات علمی جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای سال اول پیش‌بینی شده است که مبلغ 200 میلیارد تومان از محل بودجه سازمان مرکزی به‌طور متمرکز پرداخت شود و در سال‌های بعدی این مبلغ در بودجه واحدهای دانشگاه آزاد تخصیص داده می‌شود.

منبع: آنا

انتهای پیام /

کد خبر: 963828

وب گردی

وب گردی