سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س) منصوب شد

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی، دکتر ابراهیم عبدی پور را به سمت «سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س)» منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر عبدی پور آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س)» منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.
دکترابراهیم عبدی پورفرد در سال ۱۳۴۱ در خانواده ای مذهبی در شهرستان کوهدشت متولد شد.وی تحصیلات دانشگاهی را در رشته حقوق قضایی در مجتمع آموزش عالی قم وابسته به دانشگاه تهران به انجام رساند و همزمان تحصیلات حوزوی و مطالعات خود را در زمینه علوم اسلامی ادامه داد.
در سال ۱۳۶۹ تحصیلات کارشناسی ارشد را در رشته حقوق خصوصی ادامه داد و در سال ۱۳۷۹ موفق به اخذ درجه دکتری تخصصی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق دانشگاه تهران شد و همزمان با آن در مباحث درس خارج فقه و اصول استادان حوزه علمیه قم شرکت کرده و به تحقیقات خود در فقه و اصول اسلامی ادامه داد.
وی که از جانبازان عرصه دفاع مقدس است فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۶۳ در آموزش و پرورش آغاز کرد و فعالیت تدریس خود را از سال ۱۳۷۳ در دانشگاه ها و مراکزآموزش عالی در مقاطع مختلف ادامه داد.
دکتر عبدی پور که دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه قم است راهنمایی بیش از ۱۵۰ پایان نامه کارشناسی ارشد و ۱۰ رساله دکتری در موضوعات مختلف حقوق خصوصی را عهده دار شده است.
وی که سابقه همکاری با بخش های تحقیقاتی مراکز مختلف را در کارنامه خود دارد، دارای ۸ جلد کتاب و اثر تالیفی در مباحث حقوق مدنی و حقوق تجارت است که کتاب حقوق قراردادها در فقه امامیه از آثار مشترک وی با سایر محققان، از برگزیدگان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران است.
وی علاوه بر این بیش از ۳۰ مقاله علمی پژوهشی در موضوعات جدید حقوق قراردادها و تعهدات و تجارت بین الملل به زبان فارسی و انگلیسی ارائه کرده است.

وزیرعلوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکترعلیرضا باقری ثالث، رئیس سابق دانشگاه حضرت معصومه (س) در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 963839

وب گردی

وب گردی