باید به سمت حرفه ای شدن و تحقق مدسازی در جامعه حرکت کنیم

مشاور معاون وزیر و دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: هدف نهایی کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور از ارائه و صدور مجوز برای برگزاری رویدادها و جشنواره ها و نمایشگاه ها  حوزه مد و لباس الگوسازی جدید در جامعه است.

به گزارش ایسکانیوز حمید قبادی که در جلسه توجیهی برگزار کنندگان نمایشگاه های مد و لباس ایرانی اسلامی سخن می گفت افزود: بستر سازی برای حضور و معرفی طراحان و عرضه بیش از 11 هزار الگو طی سال گذشته نشان از حرکت درست کارگروه ساماندهی مد و لباس در راستای وظایف قانونی و تکلیف شده است.

قبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بهره برداری از شرایط موجود نیازمند صیانت و مراقبت توسط خود برگزار کنندگان است گفت: در حقیقت شما بهره بردارید و وارث این شرایط به وجود آمده باید به گونه ای قدم بردارید که این حوزه آسیب نبیند و امکان بهره برداری برای دیگران هم وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید به سمت حرفه ای شدن و تحقق و مدسازی در جامعه حرکت کنیم افزود: انتظار این است که رابطه حقوقی شما به عنوان برگزار کننده با هنرمندان و طراحان حاضر در برنامه های شما مشخص و تدوین شده باشد.

همچنین در این جلسه اعضای حاضر به طرح مسائل، موانع و مشکلات این حوزه پرداختند که در نهایت با پاسخ های روشن از سوی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور جلسه پایان یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 963901

وب گردی

وب گردی