برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد در نیمه دوم تابستان تشریح شد

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه های فرهنگی دانشگاه را در تابستان تشریح کرد.

دکتر رضا نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد در فصل تابستان اظهار داشت: یک بسته فرهنگی در حوزه نخبه پروری سیاسی و فرهنگی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی آماده شده و در این خصوص از لحاظ محتوایی و اجرایی کارهای لازم انجام شده است.

وی افزود: یکی از برنامه های اصلی دانشگاه آزاد، اردوی معرفتی رضوی در مشهد مقدس است که به مدت 20 روز با برنامه های متنوع در حوزه ارتقای معرفت دینی دانشجویان برگزار خواهد شد.

نصیری ادامه داد: این اردو دو قسمت دارد، قسمت اول به مدت 10 روز در واحد نیشابور و قسمت دوم نیز به مدت 10 روز در واحد مشهد برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که برنامه دوم دانشگاه آزاد برنامه هیأت های دانشجویی است تصریح کرد: در آستانه ماه محرم به مدت 5 شبانه روز مسئولان و اعضای فعال هیأت های دانشجویی در سراسر کشور در زنجان گرد هم می آیند و ابعاد مختلف یک هیأت در تراز انقلاب اسلامی در آن جا مورد بحث و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: برنامه بعدی دانشگاه در نجف آباد و در حوزه کانون های دانشجویی است که دهه اول شهریور در واحد نجف آباد برگزار خواهد شد، همچنین کانون های تراز انقلاب اسلامی و هر کانونی که در حوزه فرهنگ و هنر و ادبیات، حرفی برای گفتن داشته باشد در واحد نجف آباد می توانند اقدامات خود را ارائه دهند.

نصیری در پایان گفت: برنامه بعدی در حوزه نشریات دانشجویی است؛ در آینده جشنواره نشریات دانشجویی و دوره آموزشی نشریات دانشجویی را در پیش داریم که بین 10 تا 16 شهریور ماه در شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 963924

وب گردی

وب گردی