مرزبانان  بیش از 64 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف بیش از 64 میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک ماه گذشته توسط مرزبانان استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سردار عزت‌اله رشیدیان در تشریح این خبر گفت: نظارت و کنترل مداوم بر نوار مرزی و حضور دائمی مرزبانان در حراست از کیان کشور از مهمترین عوامل موفقیت آنها به شمار می آید؛ چرا که با رفع موانع، ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد امنیت پایدار، دست قاچاقچیان و اخلالگران را از دخالت در امنیت مرزهای استان کوتاه کردند.

وی افزود: مرزبانان طی یک ماهه گذشته با انجام اقدامات و عملیات‌های موفقیت آمیز در سطح حوزه استحفاظی، موفق به کشف 20 هزار و 570 لیتر مواد سوختی،2 میلیون و 704 هزار نخ انواع سیگار قاچاق، 3 هزار ثوب البسه ، 779 قلم لوازم آرایش بهداشتی، 148 عدد کیف و کفش زنانه، 53 هزار و 46 قلم دارو، مهار یک هزار و 578 راس دام و توقیف 149 راس دواب شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری 95 قاچاقچی و توقیف 63 دستگاه خودرو، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله های مکشوفه، 64 میلیارد و 453 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار رشیدیان درپایان گفت: مرزبانان استان در راستای تحقق شعار سال و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب، عزم خود را جزم کرده اند تا دین خود را به نظام مقدس و مردم ادا کنند.


انتهای پیام /

کد خبر: 963938

وب گردی

وب گردی