انتخاب داور پیشکسوت فوتبال به عنوان مشاور امور فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی 

طی حکمی از سوی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، داور پیشکسوت فوتبال به عنوان مشاور امور فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد صادق حسنی، رییس این سازمان طی حکمی، علی خسروی را به عنوان مشاور امور فدراسیون ها و هیات های ورزشی معرفی و منصوب کرد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد برای توسعه ورزش همگانی و تعامل با ارگان‌های ذیربط لازم است تا از توانمندی افراد مجرب و نخبگان ورزشی بهره برد.

گفتنی است؛ خسروی در رزومه ورزشی خود ریاست ادارات ورزش مناطق 15 و یک شهرداری و مشاور شهردار منطقه یک، مسوول انجمن فوتبال و فوتسال شهرداری، رییس کارگروه رسانه سازمان ورزش شهرداری را دارد.

پیشکسوت داوری فوتبال ایران در دوره 30 ساله قضاوت خود رقابت‌های جام جهانی جوانان نیجریه و فینال جام در جام باشگاه های آسیا تایلند در سال 1999، جام ملهای آسیا 2000 لبنان، المپیک آتن، فینال باشگاه های آسیا2004 در جده عربستان را قضاوت کرده است.

ناظر و مدرس داوری کشور، رییس کمیته داوران استان همدان، عضویت در تیم ملی فوتبال هنرمندان و مدرس دانشگاه جامعه علمی - کاربردی از دیگر فعالیت های وی در عرصه ورزش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 963948

وب گردی

وب گردی