تیام نمی خواهد پول بدهد/راهکاری که در قرارداد ذکر شده!

گلزن سنگالی فصل گذشته با دلخوری از اقدامات اخیر سران باشگاه استقلال در صدد است تا مانع پرداخت 200 هزار دلاری برای فسخ قرارداد به تیم سابقش شود.

به گزارش ایسکانیوز، هنوز قرارداد مهاجم سنگالی با باشگاه جدید به امضا نرسیده سران استقلال با تدوین نامه ای بلندبالا و ارسال آن به باشگاه اماراتی عجمان پیرامون جذب مامه تیام هشدار دادند. در این نامه باشگاه تهرانی صراحتا اعلام کرد تیام بازیکن استقلال است و تا یک سال دیگر با آنها قرارداد دارد از همین رو مذاکره با این بازیکن و امضای قرارداد بدون توافق با این باشگاه خلاف است و کار به کمیته انضباطی فیفا کشیده خواهد شد.

تدبیر استقلالی ها برای جلوگیری از انتقال ستاره سنگالی اما حالا با واکنش تند مامه تیام روبرو شده است تا جایی که از آن سوی آب های خلیج فارس خبر می رسد این بازیکن در صدد وارد کردن دومین شوک به باشگاه تهرانی است تا جواب محکمی به نامه اخیر آنها داده باشد. تیام که در بندی از قراردادش به صورت شفاف قید شده در صورتی که پیشنهادی بالای 400 هزار دلار از باشگاهی خارجی داشته باشد باید در هنگام جدایی 200 هزار دلار بپردازد در غیر این صورت می تواند بدون پرداخت پول یک طرفه فسخ و راهی باشگاه دیگر شود در مذاکراتی که با طرف اماراتی خود داشته با عجمانی ها به عنوان مشتری اول خود به این توافق رسیده که قراردادی زیر 400 هزار دلار مثلا 350 هزار دلاری با آپشن های فردی ببندد تا به این شکل مانع عملی شدن بند پرداخت 200 هزار دلار به باشگاه استقلال شود.

اهکاری قانونی که می تواند مانع سود 200 هزار دلاری برای آبی های پایتخت شود تا شوک دوم از سوی تیام بعد از قطع همکاری به شفر و استقلالی ها وارد شود. گویا تیام و مدیربرنامه هایش که بسیار از نامه اخیر باشگاه استقلال به عجمانی ها گله مند هستند این پروسه را در دستور کار خود قرار داده اند تا پاسخ تندی به مدیران استقلال داده باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 963953

وب گردی

وب گردی