بیشتر از نصف مردم جهان، تماشاگر بازی‌های آسیایی جاکارتا!

مسوولان برگزار کننده بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مدعی شده اند بیش از نیمی از مردم مردم جهان شاهد این رقابتها خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هجدهمین دوره بازی های آسیایی دو هفته دیگر در اندونزی و در دو شهر جاکارتا، پایتخت این کشور و سوماترای، مرکز استان سوماترای جنوبی برگزار می شود و مسوولان برگزار کننده این رقابت ها مدعی شده اند 5 میلیارد نفر از مردم جهان شاهد این رقابتها خواهند بود.

"دنی" مدیر بخش رسانه ای و روابط عمومی کمیته برگزار کننده بازی های آسیایی در گفت و گو با خبرگزاری آنتارا اظهار داشت: هدف ما این است که 5 میلیارد جفت چشم از سراسر جهان شاهد این رقابتها باشند.

وی در این باره گفت: تعداد ببینندگان غیرمستقیم یا کسانی که در ورزشگاه ها و سالن های ورزشی نیستند ولی این رقابتها را از طریق وسایل ارتباط جمعی می بینند حتی بیش از کسانی است که از نزدیک شاهد رقابت ورزشکاران خواهند بود.

مدیر بخش روابط عمومی کمیته برگزار کننده بازی های آسیایی جاکارتا – پالمبنگ همچنین گفت: اگر برگزاری این دوره از رقابتها با موفقیت انجام شود، اندونزی این شانس را خواهد داشت که میزبانی بازیهای المپیک 2032 را نیز به دست آورد. امیدواریم که این بازی ها تحسین جهانیان را به همراه داشته باشد.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 16 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی برگزار می شود و طبق گفته مسوولان برگزاری این دوره از رقابتها تعداد ورزشکاران شرکت کننده دراین دوره نسبت به بازیهای اینچئون 20 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 963976

وب گردی

وب گردی