رئیس جمهور اندونزی: بازی‌های آسیایی با موفقیت برگزار می‌شود

تنها 15 روز تا شروع بازی‌های آسیایی جاکارتا زمان باقی است و رییس جمهور اندونزی اعلام کرد این رقابت ها با موفقیت برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیکف "جوکو ویدودو" با اشاره به هیجان مردم اندونزی برای آغاز بازی های آسیایی 2018 گفت: بازی های آسیایی فرصت بزرگی را در اختیار اندونزی قرار می دهد تا ورزش و علاقمندی به ورزش را در این کشور و مردم اندونزی توسعه دهد و آنها را با مزایای ورزش روزانه و مرتب آشنا کند. این امر سبب می شود نرخ سلامت نیز در جامعه توسعه یابد.

وی در این باره گفت: برای برگزاری هر چه بهتر بازی های آسیایی تمامی کسانی که در این زمینه نقش داشتند نهایت تلاش خود را کردند تا این بازی ها با موفقیت برگزار شود و اگر از من سوال شود که آیا این موفقیت به دست می آید، با قاطعیت اعلام می کنم بازی های آسیایی بدون تردید با موفقیت انجام خواهد شد.

جوکو ویدودو تاکید کرد بازیهای آسیایی با حضور 45 کشور از قاره کهن برگزار می شود اما نگاه تمام جهان به این سمت خواهد بود چرا که این رویداد ورزشی پس از المپیک، یکی از رویدادهای بزرگ ورزشی در جهان است.

رییس جمهور اندونزی تصریح کرد: ماه آگوست ماه بسیار مهمی برای ماست چرا که سه رویداد مهم در این ماه اتفاق می افتد. اولین اتفاق ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است، دومین رویداد مهم مربوط به هفتاد و سومین سالگرد استقلال اندونزی است و در نهایت هم میزبانی این رقابتها را بایستی به بهترین نحو انجام دهیم.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 963982

وب گردی

وب گردی