گلچین:سریال «آرماندو» طنز فانتزی است/ کار با عبدی پور نسبت به عطاران متفاوت است

بازیگر سریال «آرماندو» گفت: علم و استعداد در کار هنر می‌تواند مکمل هم باشد و در کنار هم به ایجاد یک خروجی خوب و درخشان کمک کند.

مرجان گلچین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، گفت: در همه جای دنیا مرسوم است که وقتی شما با علم و آگهی وارد حرفه‌ای می‌شوید، دانسته‌هایتان می‌تواند مثل ابزاری به کمک شما بیاید. در مورد نفس هنر، استعداد اولیه‌ یک هنرمند لازمه‌ ورود به این عرصه است، یعنی شما نمی‌توانید از طریق تئوری یک فرد بی‌استعداد را وارد دنیای بازیگری کنید.

وی افزود: علم و استعداد در کار هنر می‌تواند مکمل هم باشد و در کنار هم به ایجاد یک خروجی خوب و درخشان کمک کند.

گلچینن درباره نقش خانواده در پرورش استعدادهای فردی افزود: خانواده‌ در موفقیت‌های هنری‌ام صد در صد نقش مؤثری داشت. با این حال هنرمندانی هم هستند که خانواده‌هایشان مخالف بودند، اما با تلاش و پشتکار توانستند به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنند. در نهایت کسی که عاشق باشد، راه خودش را پیدا می‌کند، خوش به سعادت کسی که خانواده را هم به عنوان حامی در کنار خود دارد و مسیرش را راحت‌تر طی می‌کند.

وی درباره فعالیت‌ هنری‌اش بیان کرد: در حال حاضر سریال آرماندو کاری از احسان عبدی‌پور را در حال پخش دارم. «آسمان، هوای باران دارد» نیز در شبکه یک آماده پخش هست، که از پاییز نمایش داده خواهد شد. در حال مطالعه چند متن هستم، که بعد از این ان‌ شاء الله، شاید کار تئاتر انجام بدهم.

گلچین علت تفاوت طنز «آرماندو» با سایر طنزها را چنین عنوان کرد: به خاطر نوع نگاه و زاویه دید کارگردان به طنز، صحنه‌ها و حادثه‌های آرماندو نسبت به سایر کارهای این ژانر متفاوت شده است. در بین کارهایی که انجام دادم کار کردن با عبدی پور، متفاوت از کار با آقاخانی و عطاران و حتی میرباقری بود و این هم به دید فانتزی کارگردان به طنز برمی‌گردد.

سریال «آرماندو» که از 13 مرداد از شبکه 3 نمایش داده می‌شود، فضایی کمدی دارد و درباره آرمان پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می‌کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی جذاب و نفس گیر می‌شود.

کد خبر: 963989

وب گردی

وب گردی