مدیرکل جدید دفتر خصوصی سازی و امور مجامع وزارت نیرو معرفی شد

وزیر نیرو با صدور حکمی اسماعیل مقصودی را به عنوان مدیرکل جدید دفتر خصوصی سازی و امور مجامع وزارت نیرو معرفی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رضا اردکانیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید دفتر خصوصی‌سازی و امور مجامع وزارت نیرو طی سخنانی این مجمع را خط نگهدار مبانی ساختاری، مالی و سیاستی این وزارتخانه دانست و گفت: همکاران این دفتر همواره بایستی یک نگاه رو به جلو داشته باشند. هر تصمیمی که در مجموعه گرفته می‌شود بایستی بلافاصله از سوی این دفتر شبیه‌سازی و آینده پژوهشی شده تا چشم‌انداز آن به خوبی مشخص شود.

او بر لزوم افزایش توان کارشناسی این دفتر تاکید کرد و گفت: امور مجامع باید این توانمندی را داشته باشد که آثار هرگونه تصمیمی که در مجموعه اتخاذ می‌شود را به طور مناسب محاسبه کند.

اردکانیان با اشاره به اینکه مدیر جدید دفتر خصوصی سازی و امور مجامع وزارت نیرو از طریق اعلام فراخوان عمومی انتخاب شده است، ادامه داد: وزارت نیرو در شرایط فعلی به میزانی از توانمندی مدیریتی رسیده است تا بتواند دایره انتخاب مدیرانش را به حدی گسترش بدهد و تمامی کشور را در بربگیرد؛ فرد منتخب را بر اساس شرایط احراز شده انتخاب کند و قادر باشد این افراد منتخب را مدیریت کند.
وزیر نیرو چنین روندی را یک گام رو به جلو برشمرد و گفت: فرد منتخب زمانی که در این فرایند با یک جامعه آماری قابل توجهی رقابت می‌کند طبیعتا اعتماد به نفس بالاتری پیدا می‌کند.

اردکانیان در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که تحریم‌‌های پیشرو کشور را در مضیقه بیشتری قرار خواهد داد طبیعتا مسئولیت صنعت آب و برق کشور نیز بسیار حساس‌تر خواهد شد و بایستی با حداقل هزینه و مراقبت سنگین در نحوه سلامت کار بتوانیم به فعالیت خود ادامه بدهیم تا هیچگونه خبط و خطایی در این بخش صورت نگیرد.

اسماعیل مقصودی، مدیرکل جدید دفتر خصوصی‌سازی و امور مجامع وزارت نیرو طی فراخوان عمومی این وزارتخانه انتخاب شده است. پیش از مقصودی مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای خراسان رضوی و آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی نیز از طریق اعلام فراخوان عمومی انتخاب شده‌اند.
در پایان، وزیر نیرو از خدمات مسعود خشایی، مدیرکل پیشین دفتر خصوصی سازی و امور مجامع وزارت نیرو تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964023

وب گردی

وب گردی