کلانتری: داوری جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد آغاز شد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از مورخ 1397/5/14 ساعت 8 صبح داوری مقدماتی این جشنواره با حضور 5 تن از فعالین سابق نشریات دانشجویی که همگی در حال حاضر از مدیران و فعالین رسانه های کشوری هستند در محل دبیرخانه جشنواره در شهرکرد آغاز به کار کرده است.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: سومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی امسال به میزبانی واحد شهرکرد برگزار می گردد. در این دوره 2100 اثر دانشجویی به دبیرخانه جشنواره در 39 کد رشته تخصصی با 3 محور آثار، نشریات و مقالات ویژه و اعلامی به رقابت خواهند پرداخت.

او ادامه داد: در این دوره برای تخصصی تر شدن رقابت ها و جهت بخشی صحیح به دانشجویان شرکت کننده در جشنواره بر خلاف دوره های قبل، آثار با محدودیت شرکت در مسابقه روبرو بودند و هر اثر فقط در یک کد رشته، امکان شرکت در رقابت ها را دارا بود.

کلانتری تصریح کرد: از امروز مورخ 1397/5/14 ساعت 8 صبح داوری مقدماتی این جشنواره با حضور 5 تن از فعالین سابق نشریات دانشجویی که همگی در حال حاضر از مدیران و فعالین رسانه های کشوری هستند در محل دبیرخانه جشنواره در شهرکرد آغاز به کار کرده است و این مرحله از داوری ها تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت. معیارهای این دوره داوری بر اساس 3 اصلِ مطبوعاتی، اصول نگارش و کیفیت محتوایی مطالب استوار خواهد بود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: از ابتکارات جشنواره سوم استفاده ویژه از بیانات و منویات مقام معظم رهبری در موضوعات اعلامی دبیرخانه بوده که حاصل آن، موضوعات و محورهای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، اقتصاد مقاومتی، نقش و اهمیت شهدای مدافع حرم در حفظ امنیت و استقلال کشور، سبک زندگی اسلامی – ایرانی، تبیین کار تمیز فرهنگی و آتش به اختیاردر عرصه فرهنگی، ابعاد نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمن، لزوم خودکفایی علمی در عرصه فنآوری و توانمندی نظامی و علوم انسانی بود که به عنوان موضوعات بخش مقالات ویژه مشخص گردیده است.

او خاطر نشان کرد: داوری نهایی این جشنواره در حدود هفته آخر شهریور ماه با حضور اساتید و کارشناسان حوزه رسانه برگزار خواهد شد و جمع دو نمره داوران ابتدایی و نهایی مشخص کننده نفرات برگزیده است همچنین اختتامیه این دوره در تاریخ 26 آبان ماه در شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 964029

وب گردی

وب گردی