ستون پنجم آمریکا در بازار‌های داخلی را شناسایی و مجازات کنید

تمام مردم ایران از تمام گرایشات سیاسی پشتیبان اقدام انقلابی قوه قضائیه خواهند بود و این تنها راه‌حل نجات مردم از توطئه‌های آمریکایی و دشمنان داخلی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی سه دانشگاه تهران بزرگ در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع این قوه با مفسدین اقتصادی شد.

در این بیانیه آمده است: یقینا از ترکش‌های جنگ‌ اقتصادی و بمباران شهر‌ها و بازار و مجروحیت مردم بی‌پناه آگاهی کامل و کافی دارید. در این شرایط سخت که ملت زیر فشار تحریم خارجی و بدتر از آن زیر فشار زالو صفتان و کاسبان تحریم داخلی هستند، امید مردم تنها به اعمال عدالت از سوی قوه قضائیه است که پای تروریست‌های اقتصادی و رانت‌خواران و نورچشمی‌ها را از روی گلوی‌شان بردارد.

در ادامه عنوان شده است: خود به خوبی واقفید و به وضوح روشن است که آمریکایی‌ها سیاست چماق و هویج را در پیش گرفته‌اند و هم‌زمان که فشار تحریم‌ها علیه مردم ایران را بیشتر می‌کنند، هم‌زمان رئیس جمهورشان سخن از مذاکره دوجانبه می‌زند در حالی‌ که کاغذ پاره‌های برجام هنوز در سطل‌زباله اتاقش است. از طرفی سخنگوی قوه هم اخیرا اذعان کرده و اظهر من الشمس است که تروریست‌های اقتصادی که دستشان در جیب مردم است، دست دیگرشان در دست مسئولان بانک مرکزی و دولت است و دستگاه قضا وقتی می‌خواهد با آن‌ها مقابله کند، از دولت فشار می‌آورند که فلانی با ما هماهنگ بوده و در راستای اهداف ما کار می‌کرده و خون مردم را در شیشه کرده است.

بسیج دانشجویی سه دانشگاه تهران بزرگ ذکر کرده است: آقای آملی، امروز نه وقت رودربایستی کردن با مسئولان دولتی است، نه زمان قبول تهدیدات و فشار‌های قدرت‌مندان فاسد، بر شما و مجموعه قوه قضائیه واجب فوری است که ستون پنجم آمریکا در بازار‌ها را شناسایی، دستگیر و مجازات کنید و حتی طرفة‌العینی در اجرای حکم حد مفسدین فی‌الارض درنگ نکنید. البته نه به صورت نمایشی و برای آرام کردن مقطعی اوضاع و اجرای حکم درباره عده محدود و معدودی از متخلفین خرده‌پا و جزئی، بلکه این انتظار را داریم که برای ناکام گذاشتن فشار‌های آمریکایی و شکست‌دادن توطئه‌های داخلی دشمنان دوست‌نما، به صورت جدی و محکم و با اتکا به قدرت و پشتیبانی مردمی، طی اقدامی انقلابی و قاطع همه مجرمان اقتصادی و مسببان این گرانی‌ها را که حکم افساد فی‌الارض برایشان ثابت می‌شود، در انظار عمومی و با همراهی مردمی به اجرای حد و اعدام محکوم کنید.

در بخش دیگری از این بیانیه ذکر شده است: بی‌شک اگر به موقع به داد مردم نرسید و داد آن‌ها را نستانید و مرعوب فشار‌ها و تهدیدات دولتی‌ها شوید، شما هم عاقبت به همراه دولت و مسببان این افتضاحات محاکمه مردمی خواهید شد و هیچ مفری از خشم انقلابی مردم نخواهید داشت ما و تمام مردم ایران از تمام گرایشات سیاسی پشتیبان اقدام انقلابی قوه قضائیه خواهیم بود و این تنها راه‌حل نجات مردم از توطئه‌های آمریکایی و دشمنان داخلی خواهد بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 964059

وب گردی

وب گردی