مردم بازوان قدرتمند ناجا در دفاع از حریم ولایت هستند

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه مردم ما با قدرت نیروی انتظامی را در حفظ و ارتقاء امنیت یاری می کنند، گفت: مردم بازوان قدرتمند ناجا در دفاع از حریم ولایت هستند که همواره نقش خود را در اقتدار نظام اسلامی به خوبی ایفا کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز سردار علیرضا مظاهری در بیان جزئیات این خبر گفت: اگر امروز کشور ما در دنیا زبانزد است، به برکت خون پاک هزاران شهید و نیز حضور با شکوه مردم در تمامی صحنه ها می باشد.

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی همچون اقتصادی، شاهد هستیم مردم ما همواره با غیرت و قدرت از دستاوردهای انقلاب دفاع کرده و هیچ گاه دست از دفاع برای حفظ و ارتقاء این امنیت برنداشته اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مجموعه کارکنان پلیس نیز باید همواره خدمت رسانی مطلوب به مردم را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: به پاس اعتمادی که امروز این مردم به ناجا دارند، ما نیز باید با تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه، به دشمنان نشان دهیم که این وحدت و هم افزایی هرگز از بین نخواهد رفت.

این مقام ارشد انتظامی، تلاش برای خدمت به مردم را افتخار ناجا دانست و گفت: باعث افتخار است در سازمانی خدمت می کنیم که همواره مردم محوری و خدمتگزاری سرلوحه کار بوده و جلب رضایت جامعه نیز مهم ترین هدف این سازمان به شمار می آید.

سردار مظاهری ادامه داد: مردم بازوان قدرتمند ناجا در دفاع از حریم ولایت هستند که همواره نقش خود را در اقتدار نظام اسلامی به خوبی ایفا کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه دشمنان ما همواره به دنبال کوچکترین فرصت برای نفوذ هستند، گفت: اگر ما همکاری و هم افزایی را برای حفظ و ارتقاء امنیت پایدار به عنوان یک اصل اساسی سرلوحه کار خود قرار دهیم، دشمنان ما نیز هیچ گاه نمی توانند نقشه های شوم خود را عملی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 964089

وب گردی

وب گردی