اخذ ۸۳ درصدی کد شناسه کارکنان قراردادی و ترمیم حقوق پزشکان و پرستاران شاغل درزندان

مدیر کل زندان‌های استان تهران از اخذ ۸۳ درصدی کد شناسه کارکنان قراردادی و ترمیم حقوق پزشکان و پرستاران شاغل در سطح زندان های استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، نشست شورای اداری و برنامه ریزی زندان‌های استان در مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه ۷ سازمان زندان‌های کشور با حضور مسئولین ذیربط برگزار شد.

مدیر کل زندان‌های استان تهران با اشاره به حساسیت بالای شغل زندانبانی و خدمت رسانی ۲۴ ساعته مسئولان و کارکنان ضمن قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های قراردادی زندان‌های استان تهران به افزایش حقوق این عزیزان از تلاش در راستای همسان سازی حقوق‌ها خبر داد و گفت: در آینده سعی خواهیم داشت با همسان سازی حقوق نیرو‌های قراردادی در راستای امنیت شغلی این عزیزان گام‌هایی موثر برداریم زندان‌ها انتظار ما از روسای زندان‌ها و همکاران زندانیان است.

محبی در ادامه براهمیت رسیدگی به وضعیت معشیتی کارکنان و نقش بلامنازع استاندارد سازی اقدامات و رفاهیات ارائه شده تا حد امکان از سوی مسئولان به گروه‌های هدف شاغل در پست‌های مختلف برارائه خدمات؛ از اخذ ۸۳ درصدی کد شناسه کارکنان قرار دادی و ترمیم حقوق پزشکان و پرستان شاغل در سطح زندان‌های استان خبرداد.

وی همچنین بر حساسیت شغل زندانبانی تاکید کرد و از حاضرین خواست در مسائل مدیریتی زندان‌ها از جمله انتخاب مددجویان رابط خصوصا وکیل بند‌ها، قدردانی از کارکنان ساعی، تعامل بیشتر با مسئولان قضایی، انتقال تجارب میدانی زندانبانی، اجرایی کردن مبانی عفت عمومی، صرفه جویی در منابع انرژی و…. تمام اهتمام خویش را بکار گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 964170

وب گردی

وب گردی