خرابکاران عابر بانک ها را آتش می زدند و مستندات را به خارج می فرستادند

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عوامل آتش سوزی عابر بانک های شهرستان های اهواز، کارون و دشت آزادگان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار "حیدر عباس زاده" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره آتش سوزی عابر بانک ها در نقاط مختلف شهرستان اهواز، کارون و دشت آزادگان از اسفند ماه سال 96 تا پایان تیرماه 97 و انتشار آن در شبکه های اجتماعی، پیگیری آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با بررسی جزئیات آتش سوزی مشخص شد 2 راکب با یک دستگاه موتور سیکلت به صورت ناشناس پس از تخریب و آتش زدن عابر بانک ها از محل متواری می شدند.

سردار عباس زاده افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر شبانه روزی، 4 عامل اصلی این شبکه را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به 16 فقره آتش زدن عابر بانک های سطح شهرستان های اهواز، دشت آزادگان و کارون و ارسال مستندات آنها به خارج از کشور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، گفت: پلیس خوزستان هرگز اجازه جولان و سرکشی به افرادی که به هر نحو قصد برهم زدن نظم عمومی جامعه یا انجام اعمال مجرمانه را دارند، نخواهد داد و با این گونه افراد قاطعانه برخورد می شود.


انتهای پیام/

کد خبر: 964196

وب گردی

وب گردی