نتانیاهو و لیبرمن از ترامپ تشکر کردند

وزیر جنگ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران اقدام دولت ترامپ برای جلوگیری از به اصطلاح اقدامات بی ثبات کننده ایران تشکر کرده و اروپا را به همراهی با آمریکا دعوت کردند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی رهبران کشورهای اروپایی را به همراهی با آمریکا و از سرگیری تحریم های اقتصادی خود علیه ایران دعوت کرد.

نتانیاهو در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: به رئیس جمهور آمریکا برای اتخاذ تصمیم مهم وضع تحریم علیه ایران تبریک می گویم.

وی افزود: کشورهای اروپایی را که از لزوم مقابله با ایران سخن می گویند می خواهم با این اقدام آمریکا همراهی کنند ... زمان سخن گذشته و زمان عمل فرا رسیده است، اقدام آمریکا همان کاری است که اروپا نیز باید انجام دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد اقدام آمریکا برای تحریم ایران گامی مهم برای اسرائیل و منطقه بلکه برای تمام جهان است، این تصمیم نشان از محدود کردن تجاوز منطقه ای ایران و تلاش های آن برای دستیابی به سلاح هسته ای است.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز همسو با نخست وزیر اسرائیل تصمیم کاخ سفید برای اعمال موج اول تحریم ها علیه ایران را مورد تایید قرار داد.

لیبرمن نیز در توییتر خود نوشت: آمریکا امشب تحریم هایی را علیه ایران اعمال خواهد کرد ... این تصمیمی شجاعانه است ... رئیس جمهور آمریکا موضع خود نسبت به ایران را تغییر داده است، زمان توافق با ایران گذشته است و باید برای پایان دادن به نظام ایران که وحشت را در خاورمیانه منتشر کرده است درگیری را آغاز نمود.

کد خبر: 964219

وب گردی

وب گردی