دومین جشنواره‌ عکس معدن آبان‌ماه برگزار می‌شود

دبیر دومین جشنواره ملی عکس معدن از برگزاری این رویداد در آبان ماه امسال خبر داد و تأکید کرد آخرین فرصت شرکت در جشنواره ۲۵ شهریور است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل روابط عمومی جشنواره عکس معدن؛ مجید مصاحبی دبیر جشنواره ملی عکس معدن با اشاره به فراخوان این رویداد که هفته‌ گذشته منتشر شده است، گفت: جشنواره امسال به یک محیط عمومی‌تر منتقل شده است و نمایش عکس‌های برگزیده را ۱۰ روز در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران خواهیم داشت. این تغییر نسبت به سال قبل به نظر تغییر مهمی است چون فضای خانه هنرمندان می‌‌تواند بیننده بیشتری را جذب کند.

وی یادآور شد: سال گذشته باید جشنواره را به عنوان یک جشنواره‌ تخصصی محک می‌زدیم بنابراین نمی‌توانستیم میزان مخاطب آن را پیش‌بینی کنیم در نتیجه جشنواره را در سازمان توسعه معادن «ایمیدرو» برگزار کردیم؛ اما امسال با توجه به طیف گسترده مخاطبان سال گذشته، تصمیم گرفتیم در خانه هنرمندان ایران این رویداد را برگزار کنیم.

دبیر دومین دوره‌ جشنواره عکس معدن ضمن اعلام خبر برگزاری 6 دوره نمایش آثار را تا جشنواره سال بعد در سراسر کشور عنوان کرد: برای شرکت در این رویداد در فراخوان تا ۲۵ شهریور ماه به علاقه‌مندان فرصت داده شده است، همچنین سعی کرده ایم همچون سال گذشته اطلاعات را به صورت گسترده در اختیار جامعه‌ مورد هدفمان قرار دهیم و در این راستا فراخوان به صورت چاپی منتشر شده و در اختیار سازمان‌ها مربوط قرار گرفته است و با دانشگاه‌ها و مراکز هنری و عکاسی در سطح کشور هماهنگ کردیم تا فراخوان را اعلام کنند.

انتهای پیام//

کد خبر: 964310

وب گردی

وب گردی