توضیحات مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف در خصوص اعزام ملی‌پوشان به مسابقات جهانی

مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف در خصوص اعزام بانوان و آقایان ملی‌پوش به مسابقات جهانی ایرلند توضیحاتی را ارائه داد.

محبوبه مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد مسابقات گلف قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات گلف قهرمانی کشور آقایان در رده سنی زیر 18 سال و 18 تا 30 سال از تاریخ 31 شهریور تا 3 مهر در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود. مسابقات گلف قهرمانی کشور بانوان هم در رده سنی زیر 18 و بالای 18 سال از تاریخ 23 لغایت 26 شهریور ماه در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی گلف بانوان برای حضور در مسابقات جهانی دوبلین ایرلند 2018 22 تا 26 شهریور در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود. زیبا مردانی، مینو موسوی نژاد و نازنین شهرکی، 3 ملی پوش اعزامی ما هستند. این اولین اعزام بانوان به مسابقات جهانی است. تاکنون نداشتیم و امیدواریم ملی پوشان ما نتایج خوبی کسب کنند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف تصریح کرد: اولین حضور در مسابقات جهانی، تجربه خوبی برای بازیکنان ماست. مسابقات جهانی گلف WATC 2018 شهریور ماه در دوبلین ایرلند برگزار می شود و تیم ما در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت ها شرکت می کند. بازی با بزرگان دنیا انگیزه ورزشکاران را بالا می‌برد، بار فنی آنها را ارتقا می‌دهد و آنها را با متدهای روز این رشته آشنا می‌سازد.

مرادی خاطرنشان کرد: تیم ملی گلف زنان و مردان 3 شهریور ماه به مسابقات جهانی دوبلین ایرلند اعزام می شود و امیدواریم در این دوره بتوانیم رتبه های خود را ارتقا دهیم. اردوهای انتخابی تیم های ملی گلف زنان و مردان هم خرداد ماه در مجموعه انقلاب برگزار شد و بازیکنان برتر بر اساس اسکور گیری انتخاب شدند

وی در پایان تأکید کرد: نخستین مسابقات اوپن بین المللی وودبال هم به میزبانی ایران ۱۷ تا ۲۳ شهریور ماه در تبریز برگزار می‌شود. تا کنون چند کشور برای حضور در این مسابقات اعلام حضور کرده اند. این مسابقات زیر نظر انجمن وودبال و فدراسیون گلف ایران و مطابق با قوانین فدراسیون جهانی و آسیایی وودبال در کشورمان برگزار می‌شود. با توجه به موافقت شورای برون مرزی، تبریز پایتخت فرهنگی ایران به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964433

وب گردی

وب گردی