ضعف برگزاری این‌بار گریبان نمایشگاه خودروی مشهد را گرفت

هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد به گفته اغلب کارشناسان تبدیل به یکی از ضعیف‌ترین گردهمایی‌های خودرویی کشور شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ عدم مدیریت فضاهای کاربردی، عدم تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی، بی‌برنامگی در رونمایی‌ها و تهویه نامناسب سالن‌ها بار دیگر کاری کرد که در مدیریت شرکت «هرمس» به‌‌عنوان مجری برگزاری نمایشگاه‌های خودرو ابهاماتی ایجاد شود.

این نمایشگاه‌ که به استناد تصاویر یکی از خلوت‌ترین نمایشگاه‌های ادوار مختلف بوده به‌ لطف عدم هماهنگی تیم برگزارکننده، میزبان ضعیفی برای شرکت‌های داخلی و خارجی بوده است.

گفته می‌شود از بین نمایندگان خارجی تنها شرکت سیف خودرو که متولی عرضه مدل‌های چینی‌ است پای به مشهد گذاشته بود.

استقبال مشهدی‌ها از خودروسازان داخلی نیز به دلیل عدم تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی لازم چندان دندان‌گیر نبوده است.

با این حال باز هم برگزارکنندکان با ابزار حاشیه‌ای خودروهای کلاسیک قصد جلب توجه بیشتری داشتند که البته در این مسیر نیز موفق نبوده‌اند.

نکته جالب آنجاست که در نمایشگاه سال گذشته که شرکت هرمس متولی آن نبود، نه‌تنها شرایط برگزاری به‌ طرز چشم‌گیری عالی بود بلکه با مدیریت صحیح استقبال گسترده‌ای نیز از آن شده بود.

کد خبر: 964449

وب گردی

وب گردی