آموزش نیروی انسانی و رشد حوزه تحقیقات برای ارتقای کیفی فعالیت‌ها

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو بر آموزش نیروی انسانی و رشد حوزه تحقیقات برای ارتقای کیفی فعالیت‌های شرکت‌های آب و برق تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی اکبر مهاجری، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو طی سخنانی در چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب وبرق آذربایجان غربی با اشاره به چالش‌های موجود در حوزه آب و برق کشور گفت: خوشبختانه استان آذربایجان غربی در مقایسه با سایر استان‌ها از وضعیت نسبتاً مناسب و مطلوب‌تری برخوردار است و امسال بحران‌های جدی درحوزه آب و برق در آن مشاهده نمی‌شود.

مهاجری اظهارداشت: استفاده بهتر از ظرفیت‌های صنعت آب و برق از برنامه‌های مهم وزارت نیرو برای سال آینده است و فعالیت‌های صنعت با تدبیر و برنامه ریزی و مدیریت صحیح برای کاهش کمبودها اجرایی خواهد شد.

او با اشاره به شرایط امروز کشور و چالش‌های غیرمنتظره پیش رو گفت: شرایط امروز کشور گرچه سخت است ولی همسویی کشورهای دنیا و دیپلماسی مناسب ایران امیدوار کننده است و این موضوع می‌طلبد که مدیران و کارکنان خود را با شرایط امروز وفق داده و با همت مضاعف و تلاش ویژه در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری فعالیت‌های شرکت‌ها را پیش برده و شرایط هرچه بهتری را ایجاد نمایند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو آموزش نیروی انسانی و رشد حوزه تحقیقات را برای ارتقای کیفی فعالیت‌ها مؤثر دانست و خواستار ارتقای کیفیت آموزش، آموزش مدیران ارشد و مدیران آینده و حمایت هرچه بیشتر مدیران از کارهای تحقیقاتی در راستای کاهش هزینه‌ها شد.

مهاجری در پایان اظهار امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات مطرح شده از سوی مدیران مجموعه صنعت آب و برق آذربایجان غربی حل شود و این مجموعه بتواند با تلاش مضاعف در امر خدمت رسانی به مردم حرکت نماید.

در ادامه کیومرث دانشجو مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان، گزارشی از فعالیت‌ها و اهداف مشترک این شورا را ارائه داد.

دانشجو با اشاره به همراهی و همدلی مدیران صنعت آب و برق استان افزود: با وجود مشکلات عدیده‌ای که پیش روی صنعت آب و برق استان قرار دارد تلاش شبانه روزی همکاران صنعت و مدیران این شورا موجب شده تنش‌های کمتری را در حوزه آب و برق در سطح استان شاهد باشیم.

او برگزاری نشست‌های منظم ومستمر و بررسی اهداف مشترک را از نقاط مثبت شورا دانست و گفت: تعاملات سازنده با نمایندگان استان و اطلاع رسانی از مشکلات و چالش‌ها، دیدارهای مشترک با امام جمعه و استاندار جهت انعکاس فعالیت‌ها و مسائل صنعت و همینطور نشست‌های مختلف جهت بررسی امور ورزشی، فرهنگی و تبلیغاتی از برنامه‌های شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان است که به صورت مستمر دنبال شده و نتایج بسیار خوبی را نیز به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی سپس به چالش‌ها و مباحث مشترک شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان اشاره کرد و تأمین نیروی انسانی موردنیاز و تأمین اعتبارات مناسب را از جمله این چالشهای مشترک برشمرد و افزود خوشبختانه نزولات آسمانی بسیار خوب بهاره موجب نجات استان از تنش آبی بسیار جدی و پیش بینی شده بود و همین امر موجب شد امسال با برنامه‌ریزی خوبی که در حوزه آب و یرق استان انجام شد مسیر مناسبی را طی نموده و با کمترین مشکلات تابستان را سپری نماییم.

در ادامه رضا حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی به بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی استان در بخش آب و برق پرداخت و بر برنامه‌ریزی دقیق وزارت نیرو برای حل این مشکلات تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964452

وب گردی

وب گردی