اولین سالگرد شهادت «محسن حججی» برگزار می‌شود

جزئیات برگزاری اولین مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «محسن حججی» اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، اولین مراسم سالگرد شهادت پاسدار شهید مدافع حرم «محسن حججی» روز پنجشنبه هجدهم مردادماه از ساعت شش عصر با حضور هیات‌های مذهبی سراسر کشور به میزبانی یادمان شهدای نجف آباد برگزار خواهد شد.

در این برنامه که اجرای آن را ستاد مردمی بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان بر عهده دارد، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم شهرستان به ویژه شهید حججی گرامی داشته می شود.

پنجشنیه هجدهم مردادماه حجت الاسلام پناهیان و دکتر رحیم پورازغدی سخنرانی می کند و میثم مطیعی، مهدی سلحشور و سید رضا نریمانی مداحی می کنند.

جمعه نوزدهم مردادماه نیز مراسم دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدوی و مداحی حاج سعید حدادیان در کنار مزار شهید حججی برگزار خواهد شد که این برنامه به صورت زنده از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

مسوولان در تلاش هستند سالروز شهادت یا تشییع پیکر شهید حججی را به عنوان روز ملی شهدای مدافع حرم در تقویم مناسبت ها ثبت کنند.

در مهر ماه سال جاری نیز به مناسبت اولین سالگرد تشییع و تدفین این شهید مدافع حرم، ویژه برنامه هایی در نجف آباد برگزار خواهد شد.

همچنین از زندگی نامه این شهید سریالی 10 قسمتی در دست ساخت می باشد که قرار بود در سالگرد این شهید از شبکه یک سیما روی آنتن برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964464

وب گردی

وب گردی