رسانه‌ها باید از منافع حزبی و سیاسی فاصله بگیرند/تقدیر از خانواده شهید نوری

مراسم روز خبرنگار به همت کانون حرفه‌ای رسانه و با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران رسانه‌های مختلف در سالن ملاصدرای تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ در این مراسم که برخی از مسئولان متولی در حوزه رسانه نیز حضور داشتند تعدادی از خبرنگاران به بیان مشکلات صنفی و دغدغه‌های خود پرداختند.
دکتر سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در این مراسم با اشاره به برخی از مشکلات صنفی رسانه‌ها، به نقش منافع ملی اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها باید از منافع حزبی و سیاسی فاصله بگیرند و منافع حزبی که در سال‌های اخیر به مسلخ رفته را جایگزین آن کنند.
در این برنامه سردار یزدی فرمانده سپاه تهران، حجت‌الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه، اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کمال وندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی و میرلوحی عضو شورای شهر تهران در سخنرانی‌های جداگانه به تشریخ نقش خبرنگاران عرصه رسانه در انتقال اخبار و آگاهی بخشی اشاره کرده و نقش رسانه‌ها در مطالبه گری از دستگاه‌ها را سازنده ارزیابی کردند.

اسماعیلی رئیس فرهنگسرای رسانه نیز با اشاره مباحث مطرح شده از سوی خبرنگاران در این نشست، پیشنهاد برگزاری جلسات این چنینی به صورت ماهانه را ارائه کرد تا از این طریق بتوان مشکلات صنفی خبرنگاران را پیگیری بهتری کرد.


در حاشیه این مراسم نیز از خانواده شهید نوری یکی از شهدای عرصه رسانه و همچنین از خانواده مرحوم مردوخی از پیشکسوتان عرصه رسانه تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964473

وب گردی

وب گردی