ترویج نشاط اجتماعی  درجشنواره تابستانی شادستان

شهردار منطقه 7 با تأکید بر تحقق شعار محوری تهران، شهری زیست پذیر و شاداب همراه با شهروندانی مشارکت پذیر گفت: با هدف رسیدن به این مهم و بهینه سازی اوقات فراغت قشر جوان، جشنواره تابستانی شادستان در محلات این منطقه برپا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، سمیه حاجوی با بیان این خبر، گفت: جشنواره تابستانی شادستان با محوریت محلات برای کودکان و دانش آموزان از تاریخ 20 مردادماه تا 2 شهریورماه از ساعت 19الی 23در بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه سابق) برگزار می شود.
وی افزود: در این جشنواره سعی داریم ضمن بهره برداری از ایده های خلاقانه برای تنوع بخشی به برنامه های شاد و سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان و جوانان، برنامه های مفرح دیگری را نیز برای غنی سازی اوقات فراغت دیگر شهروندان در رده سنی بزرگسالان اجرا کنیم.
به گفته حاجوی اخلاق مداری، محله گرایی، خانواده محوری، توجه به گروه های اجتماعی، مشارکت جویی در فعالیت ها و هویت افزایی، تقویت وحدت ملی در راستای آگاهی بخشی به شهروندان و تقویت ظرفیت های اجتماعی شهر مبتنی بر موازین غنی اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی از رویکردهای اصلی برنامه های جشنواره شادستان است.

شهردار منطقه 7 بیان کرد: برپایی استیج، استندآپ های کمدی با حضور هنرمندان مجرب، اجرای ویژه برنامه های کودک و نوجوان همراه با قصه گویی، برپایی مسابقات شاد و آموزنده خانوادگی به همراه اهدای جوایز، سخنرانی های کوتاه و موثر و جذاب توسط سخنرانان مجرب با موضوع حقوق و تکالیف شهروندی، دعوت و تقدیر از چهره های علمی و ورزشی، شعرخوانی، شاهنامه خوانی و حافظ خوانی، اجرای نمایش های کوتاه و سرگرم کننده، اجرای برنامه های موسیقی فاخر توسط گروه های هنری و خوانندگان مطرح و ... نیز تنها بخشی از برنامه های مهیج در این جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964498

وب گردی

وب گردی