ابتکار سیف‌خودرو در نمایشگاه مشهد/پول بدهید ماشین تست کنید

نماینده پیشین سوبارو و عرضه‌کننده فعلی یک برند بی‌نام‌ونشان چینی،‌ در نمایشگاه خودروی مشهد دست به اقدامی عجیب زد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ شرکت سیف خودرو که پیش از این با عرضه ضعیف سوبارو در بازار ایران نتوانست متولی خوبی برای این برند ژاپنی باشد، چندی است که با کمپانی غریبه BISU چین به توافق رسیده است.

ابتدا قرار بود که این شرکت اقدام به عرضه دو مدل شاسی‌بلند بیسو به‌صورت وارداتی کند که درگیر مسایل مربوط به ممنوعیت ثبت‌سفارش و واردات شد و عملاً پرونده CBU آن بسته شد. مدتی بعد در خبرها شنیدیم که سیف‌خودرو اقدام به خرید کارخانه و خط تولید گروه ورشکسته مرتب خودرو کرده و قصد تولید بیسو را در ایران دارد.

حضور ناموفق در یکی دو نمایشگاه خودرو، اعتبار چندانی نه برای سیف‌خودرو به همراه آورد و نه برای برند چینی متبوع آن‌ها یعنی بیسو. تا اینکه امسال در نمایشگاه خودروی مشهد، تیم مدیریتی سیف‌خودرو در اقدامی تعجب‌برانگیز و نامتعارف، با دریافت مبلغی (گفته می‌شود معادل 2500 تومان برای هر نفر) اجازه سوار شدن آن‌ها را صادر می‌کرد.

این رفتار غیرحرفه‌ای و به دور از شان اجتماعی، به‌صورت سیستماتیک با ثبت‌نام در غرفه سیف‌خودرو انجام می‌شد و با حجوم علاقه‌مندان در بیرون از سالن صورت می‌پذیرفت. باید منتظر بود و دید که این شرکت با چنین استراتژی‌هایی چگونه قصد دارد وارد بازاری شود که هایما S7 و چری تیگو 7 با کوهی از تجربه برایش دندان تیز کرده‌اند.

کد خبر: 964525

وب گردی

وب گردی