دیدار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با خانواده شهید صارمی

رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران همزمان با 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار با خانواده شهید صارمی دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار، دکتر سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر میرمسعود فاطمی، معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر زهرا جعفری‌آذر، رئیس دانشکده داروسازی و علوم دارویی و دکتر ابراهیم بلالی، رئیس دانشکده علوم و فناوریهای نوین با خانواده شهید صارمی دیدار کردند.

دکتر ابطحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت و از خبرنگاران به عنوان مشاوران زبده مسولان در برقراری ارتباط موثر با مخاطبان و ارتقاء سیستم نام برد.

خانواده شهید صارمی با قدردانی از حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار داشتند که با این اقدام ارزشمند یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته می‌شود.

تنها فرزند شهید محمود صارمی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران است که در سال 91 در رشته دکتری داروسازی پذیرفته می‌شود تا به گفته خودش به عنوان عضو کوچکی از جامعه به مردم خدمت کند. سینا صارمی 4 و نیم ساله بوده که پدرش را از دست می‌دهد و تک فرزند خانواده باقی می‌ماند و آن‌گونه که خودش می‌گوید از دو سالگی پدرش دائم به ماموریت می‌رفته و خاطره‌ای از او در ذهن ندارد.

۱۷ مرداد ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان به همراه هشت تن از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر از سوی عوامل گروه طالبان به شهادت رسیدند و تا مدت‌ها از سرنوشت این 9 تن گزارشی منتشر نشد تا این که پیکرهای آنان در یک گور جمعی در خرابه های پشت کنسولگری به دست آمد. پیکر آنان 22 شهریور 1377 به تهران منتقل و به خاک سپرده شد و شورای فرهنگ عمومی کشور در نخستین سالگرد این رخداد، 17 مرداد را به پاس قدردانی از این مقام «روز خبرنگار» نامید.

کد خبر: 964545

وب گردی

وب گردی