ترافیک کنسرت‌های پاپ در نیمه‌ی تابستان

کنسرت‌های زیادی مجوز اجرا گرفته اند و تا پایان تابستان به نوبت در روزهای مختلف، خوانندگان روی استیج خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، تا پایان تابستان 97 کنسرت‌های زیادی هستند که مجوز گرفته‌اند و به نوبت در روزهای مختلف خوانندگان روی استیج خواهند رفت.

فرزاد فرزین- 23 مرداد- 19:30 و 22:15

فرزاد فردین روز سه شنبه 23 مرداد ماه، ساعت 19:30 و 22:15 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با طرفداران خود ملاقات خواهد کرد. فرزاد فرزین خواننده جوان سبک پاپ، متولد سوم تیرماه ۱۳۶۰ است که موسیقی حرفه‌ای را در سال ۱۳۷۷ با «گروه کروز» شروع کرد؛ امّا به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اوّل خود (شراره) ترک کرد و از آن به بعد به صورت مستقل فعالیت هنری خود را ادامه می‌دهد.

شهرام شکوهی- پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه- تالار وزارت کشور ساعت 21:30

شهرام شکوهی در تاریخ پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه سال جاری، در تالار وزارت کشور ساعت 21:30 به دیدار دوستداران خود خواهد رفت و پس از مدتی قابل توجه از حضور کمرنگش، اجرای به یاد ماندنی را تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

شکوهی که طی دو سانس، در برج میلاد به اجرای کنسرت خواهد پرداخت، رپرتواری را شامل آثار خاطره‌انگیز، تک‌آهنگ‌های یک سال اخیرش و قطعه ای جدید تحت عنوان مجنون تنها خواهد خواند.

سبک خوانندگی شهرام شکوهی با صدای موسیقی سنتی ایرانی است. وی که معتقد است به اندازهٔ کافی این صداها شنیده شده؛ بنابراین سعی کرد نوع استفاده از آن را تغییر داده و با موسیقی بر پایهٔ گیتار اسپانیش تلفیق کند.

گروه ماکان بند-جمعه ۲۶ مرداد- دو نوبت ۱۹:۳۰ و ۲۲:۱۵ -سالن میلاد نمایشگاه

گروه موسیقی ماکان بند در جدیدترین کنسرت خود در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می‌رود.

«کنار من باش»، «خدا پشتمه»، «خیالت تخت»، «این خیابونا»، «هر بار این درو»، «دلگیری»، «نرو»، «بازیچه»، «دیوونه بازی» و «ای داد» از جمله قطعاتی است که قرار است در این کنسرت اجرا شود. امیر میلاد نیکزاد «تنظیم کننده و رهبر ارکستر» این گروه است.

سامان جلیلی ۲۹ مرداد- دو نوبت ۱۸:۰۰ و ۲۲:۰۰ - مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد

خواننده جوان موسیقی پاپ جدیدترین کنسرت خود را در تهران روی صحنه می برد. این خواننده جوان به تازگی دومین آلبومش را با عنوان «چه حال خوبیه» منتشر کرد که با استقبال خوبی از سوی علاقمندان موسیقی پاپ رو به رو شد.

جلیلی پس از انتشار نخستین آلبوم خود با عنوان « پرتگاه»، شاهد استقبال از سوی مخاطبان موسیقی پاپ بود. «پرتگاه» با توجه به سن خواننده آن و میزان تجربه او در زمینه موسیقی پاپ، اثری موفق به شمار می‌رود که از ۱۳ قطعه تشکیل شده است.

انتهای پیام//

کد خبر: 964656

وب گردی

وب گردی