سنجش نرم افزاری رضایت مردم از خدمات دولتی عربستان

نرم افزار «وطنی» برای سنجش میزان رضایت مردم عربستان سعودی از خدمات دولتی در این کشور راه اندازی شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مرکز ملی اندازه گیری و سنجش عملکرد ارگان های عمومی عربستان «اداء»، نرم افزاری به نام «وطنی» را برای سنجش میزان رضایت مردم از خدمات دولتی راه اندازی کرد.

این نرم افزاز برای شهروندان سعودی و شهروندان کشورهای که در عربستان اقامت دارند زمینه ارزیابی مراکز خدماتی و خدمات نهادهای دولتی در 1150 روستا، شهرستان و شهر در کلیه مناطق این کشور را فراهم می سازد.

این نرم افزار 28 هزار مرکز دولتی، 80 هزار مرکز خدمتی را پوشش می دهد.

«حسام الدین المدنی» مدیرکل مرکز ملی اندازی گیری و عملکرد ارگان های عمومی اداء در مورد راه اندازی نرم افزار وطنی گفت: «این نرم افزار بر اساس محور کشور بلند پرواز، دولت فعال و شهروند مسئولیت شناس که یکی از محورهای چشم انداز 2030 عربستان سعودی را تشکیل می دهد، راه اندازی شده است.»

وی خاطر نشان کرد که این نرم افزاز خدمات متنوع از قبیل (بازارکار، بهداشت، حمل و نقل، آموزش و پرورش، تجارت و کسب و کار، قضا، ورزش و سرگرمی، امور داخلی، و خدمات عمومی) را شامل می شود.

المدنی اضافه کرد که دانلود این برنامه از طریق فروشگاه های الکترونیک میسر بوده و افراد می توانند از طریق وب سایت نرم افزار وطنی watani.gov.sa عملکرد خدمات عمومی را ارزیابی نماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 964677

وب گردی

وب گردی