دانشگاه آزاد اسلامی  یک مجموعه علمی، تخصصی و فرهنگی کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانسته در تربیت نیروی متخصص با علم و کارآمد به‌خوبی نقش ایفا کند و در جامعه تاثیرگذار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به مناسبت سی‌و‌یکمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان ضمن تبریک این مناسبت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزا و تأثیر گذاری در شکوفایی جوانان ایران زمین ایفا نموده است.

ابراهیم مولوی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کشور با هدیه ای بنیان گذار کبیر انقلاب در ابتدای مسیر انقلاب نهالی بود که خوشبختانه به شجره طیبه ای تبدیل شده است و توانسته از خروج بسیاری از استعداد ها و جوانان این مرز و بوم جلوگیری نماید.

وی تصریح کرد: امروز در مباحثت مدیریت شهری در همدان اکثر دانش اموختگان دانشگاه آزاد اسلامی حضور فعال دارند و بسیار از پروژه های سطح شهر توسط فارغ التحصیلان این دانشگاه در حال اجرا و بهره برداری است واین مبین این موضوع است که دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانسته در تربیت نیروی متخصصی با علم و کارآمد به خوبی نقش ایفا نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد : دانشگاه آزاد اسلامی همدان با تربیت نیرو متخصص کارآمود توانسته به خوبی در جامعه تاثیر گذار شود و وظیفه ما شورا نشینان است که با بکار گیری این دانش آموختگان ودانشجویان در جشنواره ، همایش و کارگاهی شهری نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد نمایم

مولوی تصریح کرد: تلاش ها و اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی همدان تا به امروز مطلوب بود و باید ما در مدیریت شهری سعی کنیم تا این نشاط فرهنگی و پویایی محیط دانشگاه را به سطح جامه منتقل نمایم .

وی تاکید کرد : دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه علمی متخصص و فرهنگی کشور است و ما از دانشجویان، اساتید، و کارکنان این نهاد عظیم آموزشی انتظار داریم با ارائه نقد های سازنده و راهکارهای مناسب در پیشبرد جامعه شهری و مدیریت شهری همدان بتوانیم بهتر از قبل قدم برداریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 964709

وب گردی

وب گردی