دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی واحد دامغان، پاسخگوی داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی

با آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه خدمات مشاوره و هدایت تحصیلی در این واحد دانشگاهی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوزاز دامغان، در دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی با حضور مشاوران خبره و مجرب تلاش شده، دانش‌آموزان دامغانی در همه زیرگروه‌‌های آموزشی، علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی با 84 رشته گرایش‌ مصوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در شش دانشکده­ مستقل آشنا شوند.

طبق تفاهم منعقده با اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان و به دنبال برگزاری همایش هدایت تحصیلی، دانشکده‌های علوم فنی و مهندسی، حقوق، علوم پایه، علوم زیستی علوم کشاورزی و صنایع غذایی و داروسازی با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده­ بازدید دانش‌آموزان و والدین آنان هستند.

مراجعان می‌توانند از فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی و خدماتی واحد دامغان و بویژه آزمایشگاه­ و کارگاه‌های مدرن و مجهز بازدید کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌ شده، مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی واحد دامغان به نشانی خیابان فرهنگ آمادگی کامل دارد با خدمات مشاوره و راهنمایی، ورود به دانشگاه در زمینهٔ انتخاب رشته، تکمیل پرسشنامه‌های مربوطه و راهنمایی در زمینه انتخاب رشته مناسب را از طریق حضور کارشناسان تسهیل کند.

اداره روابط عمومی واحد دامغان از راه­‌اندازی مرکز ثبت‌نام و انتخاب واحد در سطح شهر دامغان در چند روز آینده نیز خبر داد تا داوطلبان در کمترین زمان ممکن و بدون مراجعه به واحد بتوانند ثبت­‌نام کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 964726

وب گردی

وب گردی