ششمین دوره کنفرانس فناوری نانو در  صنعت برق و انرژی   برگزار می‌شود

ششمین دوره کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق، همزمان با سی و سومین کنفرانس بین‌المللی برق، طی روزهای 30 مهرماه تا 2 آبان‌ماه سال‌جاری در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ ششمین دوره کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق، همزمان با سی و سومین کنفرانس بین‌المللی برق، طی روزهای 30 مهرماه تا 2 آبان‌ماه سال‌جاری در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد.

ششمین دوره کنفرانس فناوری نانو با محورهایی چون فناوری نانو در انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری نانو در تولید برق، فناوری نانو در انتقال برق، فناوری نانو در توزیع برق و فناوری نانو در محیط زیست برگزار خواهد شد.

طبق روال سال‌های گذشته نمایشگاه جانبی این کنفرانس نیز برگزار خواهد شد و مراکز تحقیقاتی، دانشگاه­ها، صنایع و شرکت­های دانش بنیان فرصت مناسبی را جهت ارائه آخرین تحقیقات، دستاوردها و محصولات خود با محوریت نانوفناوری خواهند داشت.

کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانوی پژوهشگاه نیرو در سال 1392 با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور آغاز به فعالیت نمود. این کنفرانس طی پنج دوره فعالیت، به عنوان گردهمایی بزرگ اساتید، متخصصان، فناوران و دانشجویان فعال در مراکز تحقیقاتی، دانشگاه­ها، صنایع و شرکت­های دانش بنیان فرصت بسیار مناسبی را جهت ارائه آخرین تحقیقات، دستاوردها و محصولات با محوریت نانوفناوری مورد استفاده در صنعت برق فراهم آورده است. امید می­رود که ششمین دوره کنفرانس همزمان با سی و سومین کنفرانس بین المللی برق با حضور گسترده فعالان و صاحبنظران حوزه نانو، برق و انرژی سبب گسترش هرچه بیشتر استفاده از فناوری­های نوین و به­ ویژه نانوفناوری به عنوان راهکاری ضروری و جدی جهت پیشرفت و اعتلای صنعت برق کشور گردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964737

وب گردی

وب گردی