تجلیل ارتش از آزادگان ارمنی

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی از هم وطنان آزاده ارامنه تجلیل خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت سالروز بازگشت سرافراز و پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، طی مراسمی با عنوان «الماس های درخشان» از آزادگان ارامنه تجلیل می شود.

این مراسم با مشارکت و همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، جشنواره سینمایی عمار، موسسه پیام آزادگان و با همراهی شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال در روز سه شنبه23 مردادماه از ساعت 17، در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

این نشست با حضور بیش از یکصد نفر آزادگان به همراه خانواده‌هایشان برگزار می‌شود. در این مراسم مقرر است از آزادگان با ویژگی های خاص تجلیل به عمل آید. از جمله این ویژگی‌ها می توان به حضور آزادگان جانباز ارامنه همچون الکساندر کاسپاریانس، آرمان بندری، ادموند مددی، وازیک مددی، امیر علی مرادی جوانترین آزاده خلبان ، امیر فرزانه با تحمل طولانی ترین مدت اسارت از نیروی دریایی در برنامه اشاره کرد.

امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان سخنران و مدعو ویژه، کارن خانلری نماینده ارامنه تهران و شمال در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امامت جمعه موقت تهران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 964799

وب گردی

وب گردی