ستاری: یکی از پایه های اصلی قانون شرکت های دانش بنیان، تسهیلات سربازی است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوربا بیان اینکه یکی از پایه های اصلی قانون شرکت های دانش بنیان، تسهیلات سربازی است، گفت: این موضوع یکی از بخش های موفق ما در قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان تلقی می شود که با این تسهیلات نیروی انسانی، توسعه ی شرکت های دانش بنیان نیز تسهیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، در نشست خبری تسهیلات سربازی افراد در شرکت های دانش بنیان گفت: پایه اصلی اقتصاد دانش بنیان، نیروی انسانی است، اینکه چطور می توانیم از نیروی انسانی استفاده کنیم که ارزش افزوده ایجاد شود.

او افزود: با حضور سردار باقری در فرماندهی ستادکل نیروهای مسلح، نوآوری به بحث خدمت سربازی ورود کرده است، بعد از طرح های پژوهشی کسر خدمت که از گذشته وجود داشت؛ شرکت های دانش بنیان نیز خدمات متنوعی در بحث های مهارتی و تخصصی انجام خواهند داد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تصریح کرد: با پیگیری های سردار باقری و تایید مقام معظم رهبری، بحث های جدید و تخصصی به موارد جایگزین و کسر خدمت اضافه شده است.

او با بیان اینکه یکی از پایه های اصلی قانون شرکت های دانش بنیان، تسهیلات سربازی است، گفت: این موضوع یکی از بخش های موفق ما در قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان تلقی می شود که با این تسهیلات نیروی انسانی، توسعه ی شرکت های دانش بنیان تسهیل خواهد شد.

ستاری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که از اجرای این قانون سربلند باشیم، بدون مشکل این طرح را اجرا کنیم و از اعتمادی که ستاد کل نیروهای مسلح به معاونت علمی داشته است بهره ببریم. همچنین افرادی که استحقاق دارند از این قانون استفاده کنند و در ادامه این همکاری را گسترش دهیم و نشان دهیم که این تسهیلات تا چه حد در توسعه دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964820

وب گردی

وب گردی