محجوب: بی مهری به هنرمندان را جدی نمی گیرم/ 43 سال سابقه فعالیت در سینما  و تئاتر دارم

بازیگر پیشکسوت: موضوعات زیادی در رابطه با جامعه هنری و پیشکسوتان است که می‌تواند ناراحتم کند؛ اما مسائل را خیلی جدی نمی‌گیرم.

عباس محجوب در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز گفت: چندی پیش مراسم تجلیل پیشکشوتان به همت حسین یار یار در تالار فرهنگسرای اندیشه برگزار شد که تدارکات خوب و برنامه‌های شادی برای این مراسم انجام شده بود در انتها هدایایی هم جهت یادبود به هنرمندان پیشکسوت داده شد.

وی افزود: از حسین یاریار به خاطر این مراسم متشکرم و خوشحالم که همچنان هستند کسانی که به هنرمندان و پیشکسوتان توجه خوبی داشته باشند.

محجوب درباره فعالیت هنری‌ چند سال اخیرش عنوان کرد: 30 سال در تئاتر بودم و در سال 84 از لحاظ اداری بازنشست شدم. تنها شغل و منبع درآمدم همین بازیگری است و همچنان هم ادامه می‌دهم. آخرین کار تئاتری که انجام دادم با اکبر عبدی با عنوان «رستوران عمو اکبر» بود که در سال 95 اجرا شد و یک سال بعد با عنوان دیگر و بازنگری‌هایی نمایش داده شد.

وی ادامه داد: امسال دو فیلم سینمایی کار کردم. یکی فیلم «توپولی» از حسین قناعت و دیگری «جامانده» به کارگردانی افشین عامریان که به تازگی کارم با این دو گروه تمام شده و فعلاً مشغول به کاری نیستم. تنها طنزی که از برنامه‌های تلویزیونی دوست داشتم «خنده بازار» بود، چون کارهایی را که ارائه می‌دادند، صرفا برای خنده نبود و اندیشه و انتقاد با نگاه خلاقانه‌ای در آن وجود داشت. طبعا مردم از این دست برنامه‌ها استقبال می‌کنند و برخلاف طنزهای دیگر در از ذهن مخاطب نمی‌روند.

وی در رابطه با بی‌مهری مسئولین نسبت به پیشکسوتان ادامه داد: موضوعات زیادی در رابطه با جامعه هنری و پیشکسوتان است که می‌تواند ناراحتم کند اما چون مسائل را خیلی جدی نمی‌گیرم، خودم را ناراحت نمی‌کنم و تلاش می‌کنم دنبال کار خودم باشم و موضوعات ناراحت کننده را پیگیری نکنم.

محجوب در پایان افزود: آرزوی موفقیت برای همه مردم دارم و امیدوارم سینما و تئاتر به رشد خوبی داشته باشد.

عباس محجوب فارغ‌التحصیل رشته هنرهای دراماتیک است. علاقه‌ی او به بازیگری، از دوران مدرسه و بازی در نمایش‌های مدرسه‌ای آغاز شد و از سال 1346 در صحنه تئاتر حضور دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964821

وب گردی

وب گردی