22 مرداد ماه؛ آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۷

مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور ۹۷ ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۲ مرداد پایان می پذیرد و این مهلت تمدید نمی شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش و همچنین به صورت چاپی منتشر شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند با مطالعه این دفترچه و اصلاحیه های دفترچه انتخاب رشته که در روزهای ۱۵ و ۲۰ مرداد در سایت سازمان سنجش منتشر شد، نسبت به انتخاب رشته اقدام کردند.

انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۷ برای داوطلبان مجاز از بعدازظهر ۱۵ مرداد آغاز شده است و به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ مرداد تمدید شده است، این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.تا ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۲۱ مرداد تعداد ۴۲۴ هزار و ۴۴ نفر انتخاب رشته کرده اند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند حداقل ۱۵۰ کدرشته محل را از میان کدرشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود از گروه یا گروه های آزمایشی مجاز انتخاب کنند.داوطلبانی که تاکنون نسبت به فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده اند نیز می توانند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته، راهنمای علمی و چاپی انتخاب رشته و اصلاحات اعلام شده فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

گفتنی است، ثبت نام کنکور سراسری سال 97 در بهمن ماه 96 آغاز و آزمون در روزهای 7 و 8 تیر ماه برگزارشد که نتایج آن در 9 مردادماه 97 در اختیار داوطلبان قرار گرفت، از تعداد ۹۱۰ هزار و ۷۱۳ نفر که در جلسه آزمون حاضر بودند تعداد ۹۱۰ هزار و ۵۶۳ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند. ظرفیت پذیرش پیش از اصلاحیه دفترچه راهنما تعداد ۷۶۲ هزار و ۸۳۴ نفر بود که این میزان پس از اصلاحیه افزایش یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 964828

وب گردی

وب گردی