طاهرخانی :  افرادی که با مفاسد اقتصادی برخورد نمی کنند «مخالف» نظام هستند

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: نامه رهبر معظم انقلاب به قوه قضاییه، توجیه را از مسئولان برای عدم مبارزه با فساد می گیرد.

بهمن طاهرخانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به قوه قضاییه درباره برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: تاکیدات مقام معظم رهبری می تواند مسئولان دستگاه قضایی را به سمتی سوق دهد که همچون گذشته رهبر انقلاب در بحث برخورد با مفاسد اقتصادی جدی و مصمم است.

وی افزود: این موضوع بهانه و توجیه را از مسئولانی می گیرد که متاسفانه در این میان اراده جدی برای برخورد با مفاسد اقتصادی ندارند؛ این که گروهی را تحت عنوان مبارزه با مفاسد اقتصادی دستگیر کنیم؛ اما برخورد متناسبی با جرم آنها صورت نگیرد، خروجی مثبتی برای مردم ندارد.

طاهرخانی ادامه داد: مردمی که در طول این 40 سال پای نظام اسلامی ایستاده اند و جوانان خودشان را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و هیچ گاه از آرمان های خودشان دست نکشیده اند اما متاسفانه عملکرد غلط و غیر قابل توجیه مسئولان به حدی رسیده است که همین مردم اعتراضات جدی به این نحو از سیاستگذاری‌ها دارند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: نامه رهبر معظم انقلاب راه توجیه را از مسئولان برای عدم مبارزه با فساد که تبدیل به یک بلای خانمان سوز شده است را بست؛ اگر افرادی معتقد به نظام، آرمان های ملی و اعتقادات دینی خود باشند از این پس باید با جدیت با مفاسد اقتصادی برخورد کنند.

وی فساد اقتصادی را عامل متزلزل شدن افکار و اعتقادات مردم دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که با این مفاسد برخورد نمی کنند عملا مخالف نظام هستند؛ این که صرفا شعار بدهیم و در رسانه ملی حرف های زیبا بزنیم اما در مقام عمل آب در آسیاب دشمن بریزیم، معنایی جز این که ضد نظام و انقلاب هستیم نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 964837

وب گردی

وب گردی