کارمانیا؛ پیشرو در روزهای بحران

درحالی‌که اغلب شرکت‌های ریزودرشت خودروسازی درگیر مشکلات مربوط به تأمین ارز و قطعه هستند،‌ شرکت کارمانیا با سبک مدیریتی متفاوت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، برنامه‌های پیش روی شرکت کارمانیا به‌عنوان نماینده کمپانی BYD‌ در ایران حکایت از مسیر روشن این خودروساز وطنی دارد.

همان‌گونه که انتظار می‌رفت چالش‌های اخیر بازار که متأثر از نوسانات ارزی و دستورالعمل‌های جدید گمرکی بوده، محدودیت‌های فراوانی را برای اکثر شرکت‌های خودروساز داخلی فراهم کرده است.

اما شرکت کارمانیا حتی در همین روزهای پرتنش نیز اقداماتی قابل‌توجه انجام داده است. برگزاری دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش که در مرکز آموزش این شرکت برگزار می‌شود، اطمینان مشتریان را نسبت به کیفیت بالای فعالیت کارمانیا دوچندان کرده است.



این دوره‌های آموزشی که با بهره‌گیری از مدرسین مجرب و متخصص واحد فنی و مهندسی کارمانیا و با کمک دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن آموزشی شرکت BYD به‌صورت تئوری و عملی برگزار می‌گردد شامل تمامی سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی خودروهای تولیدی شرکت کارمانیا از جمله: عیب‌یابی گیربکس دستی خودروهای BYD، عیب‌یابی سیستم برق خودروهای BYD شامل S6،F3 و S7، معرفی سیستم‌های مختلف خودروی S7 و F3، عیب‌یابی گیربکس اتوماتیک WDCT خودروهای BYD، تعمیر موتور خودروهای BYD در حجم‌های 1500، 2000 توربو و 2400 و معرفی و عیب‌یابی سیستم ترمز و فرمان و جلوبندی خودروهای BYD است و منجر به تقویت و تسلط بیشتر کارشناسان فنی نمایندگی‌های مجاز به شناسایی سیستم‌ها، عیب‌یابی مشکلات سیستمی و رفع عیب سیستم‌های مختلف خودرو به‌صورت تخصصی خواهد شد و در گذر زمان تا با کم کردن زمان عیب‌یابی و انجام تعمیرات فنی باعث رفع سریع مشکلات احتمالی خودروهای BYD در نمایندگی‌های مجاز می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964850

وب گردی

وب گردی