نشست «بهره برداری از فناوری های داخلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی» 23 و 24 مردادماه 97 در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی معاونت علمی با اعلام خبر برگزاری نشست «بهره برداری از فناوری های داخلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی» در پارک فناوری پردیس معاونت علمی، گفت: این نشست با حضور 45 شرکت دانش بنیان و فناور و شرکت‌های عضو پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری و جمعی از متخصصان و متولیان مراکز درمانی و بیمارستان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مراکز درمانی و بیمارستانهای کشور، استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و فناورداخلی با هدف افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات به مراجعین است. از طرف دیگر، شرکت‌های دانش بنیان، واحدهای فناور عضو پارکها و مراکز رشد و همچنین صنایع نوینی در کشور در این حوزه فعال هستند که فناوری‌ها، محصولات و خدماتشان می تواند به این هدف کمک کند..

در همین راستا مرکز فن بازار ملی معاونت علمی با هدف آشنایی مدیران بیمارستانها و مراکز درمانی با محصولات دانش بنیان و فناوری‌های داخلی این حوزه و عرضه محصولات و فناوری به مدیران بیمارستانها و مراکز درمانی، در نظر دارد نشستی را با موضوعات: تجهیزات و ملزومات پزشکی- تجهیزات آزمایشگاهی- تجهیزات دندانپزشکی- تجهیزات و لوازم هتلینگ بیمارستانی- لوازم مصرفی پزشکی- فناوری زیستی برگزار کند.

قنبرپور ادامه داد: این نشست در روزهای 23 و 24 مرداد ماه سال جاری در دو بخش در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد: بخش اول به ارائه محصولات و دستاوردهای شرکتهای منتخب در قالب نمایشگاه به مدیران اختصاص دارد، و در بخش دوم نیز جلسات مذاکره اختصاصی (B2B) بین عرضه‌کنندگان و خریداران این محصولات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 964905

وب گردی

وب گردی