اهدای یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشارتوسط خیرین

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح دو چالش‌ بزرگ در خدمات به بیماران محروم مناطق آسیب پذیر پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز صلح نامه اهدای یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر با حضور سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی نورافشار و جمعی از نمایندگان مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب‌العلاج به همت و نیت خیرخواهانه محمود خضرایی مهر ویژه ،از خیرین نیکوکار کشورمان امضا شد.

در این زمینه حبیب درگاهی - سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در این مراسم با بیان اینکه با ایجاد ساختار و نگرشی نو در حوزه سلامت و امور خیریه، امیدواریم نتایج و دستاوردهای ماندگاری در این حوزه ایجاد شود، گفت: یکی از سیاست‌های در حال پیگیری این سازمان، ارتقای خدمات مورد نیاز بیماران محروم به ویژه درمناطق آسیب پذیر است که یکی از چالش‌های موجود در این زمینه، تجهیزات و بهسازی ملزومات در بخش درمان است.

وی ضمن ستایش این اقدام نیکوکارانه که با هدف ترویج امور خیریه انجام شده است، افزود: به زودی و با همت خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمر، شاهد فعال شدن بخشهای دیالیز و ام آر آی بیمارستان نورافشار نیز خواهیم بود.

حجت الاسلام زاهدی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان داوطلبان هم با اشاره به حدیثی نبوی مبنی بر فضیلت نفع رساندن به مردم همراه به ایمان به خدای یکتا، اظهار کرد: این دو ویژگی ، لازمه کمال انسان است و همه با ید بدانیم که اموال و نعمات، امانتی از سوی پروردگار است که می توان با در خدمت گرفتن آنها برای انتفاع مردم، به آنها رنگ و بوی جاودانگی داد.

وی با اشاره به تاکید بزرگان دینی بر هبه و صلح برای رفع نیاز های مردم، افزود: امروز ساخت و تجهیز درمانگاه و بیمارستان، ملزومات آموزشی و درمانی برای بهره مندی محرومان اهمیتی دو چندان یافته است.

دکتر محمد نعیمی پور - مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی نورافشار نیز با اشاره به سابقه همکاری مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب العلاج با بیمارستان متبوعش،گفت: جمعیت هلال احمر مجموعه ای عام المنفعه و اساس کار آن نیز فعالیتهای داوطلبانه و خیرخواهانه است، بنابراین بیمارستان نورافشار نیز به عنوان زیر مجموعه ای از این سازمان بزرگ، همواره نیازمند خدمات خیریه است.

وی گفت: امروز به ثمر رسیدن این اقدام نیکوکارانه، با ثابت قدم نیکوکاران و اعضای مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب‌العلاج در نیت خیرشان محقق شده است و با توجه به ماهیت بازتوانی و توانبخشی این بیمارستان، اهدای این دستگاه برای بهره مندی بیماران بسیار حائز اهمیت است.

احمد هوشنگی - رئیس مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب العلاج نیز دراین مراسم عنوان کرد: قصد داریم تا زمینه مشارکت خود را برای حمایت از بیماران نیازمند با جمعیت هلال احمر به خصوص در زمینه تجهیز امکانات درمانی ادامه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 964920

وب گردی

وب گردی