نیروهای روس وارد ابوظهور شدند

منابع خبری اعلام کردند که تعداد 50 نظامی روس به همراه تمامی تجهیزات در چارچوب عملیات رصد میدانی، وارد فرودگاه ابوظهور سوریه شدند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، منابع خبری اعلام کردند که تعداد 50 نظامی روس به همراه انواع تجهیزات نظامی به فرودگاه ابوظهور وارد شدند.

این افراد که شامل چندین افسر و سرباز به همراه انواع مختلف سلاح‌های تاکتیکی متوسط و سنگین هستند، به این فرودگاه نظامی وارد شدند. ورود این گروه از نیروهای روس در چارچوب عملیات جمع‌آوری اطلاعات و رصد میدانی پیش از عملیات آتی ادلب است که ارتش سوریه تصمیم دارد به زودی آغاز کند.

ارتش سوریه نیز مدتی است تجهیزات نظامی خود را به همراه نیروهای نظامی عازم جبهه‌های مختلف ادلب، به خصوص جبهه جنوبی کرده تا در محورهای میدانی هم‌مرز خطوط درگیری در نزدیکی ادلب مستقر شوند.

این منابع از آماده سازی فرودگاه نظامی به عنوان این که پایگاهی برای پرواز جنگنده‌های سوری باشد، حرفی نزدند اما تاکید کردند، در مرحله کنونی نیازی به حمایت هوایی نیست.

فرودگاه ابوالظهور بین استان‌های حماة، ادلب و حلب قرار دارد و پایگاهی استراتژیک است؛ چه بسا نیروهای سوری به شدت برای عملیات نظامی آتی خود در استان ادلب با توجه به موقعیت و اشرافش بر جبهه‌های درگیری روی آن حساب باز کرده‌ باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 964931

وب گردی

وب گردی