دکتر رهبر: یکپارچگی در تمامی سامانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی ضرورت دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ایجاد یکپارچگی در تمامی سامانه‌های این دانشگاه گفت: سامانه‌های آموزشی واحدهای دانشگاه لازم است از حالت پراکنده خارج شوند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای هماهنگی واحد علوم و تحقیقات، از اجرای برنامه ایجاد سامانه جامع آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: استفاده از سامانه‌های آموزشی پراکنده و غیرمتصل به هم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، امکان نظارت ستادی را فراهم نمی‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: براساس تصمیمی که در زمینه سامانه‌های آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجراست، مقرر شده تا سامانه های آموزشی از حالت پراکنده خارج و به یک سامانه جامع تبدیل شود تا شاهد یکپارچگی در این حوزه باشیم.

وی اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانه جامع آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی، همه داده‌ها و عملیات آموزشی اعم از ثبت نمره، تغییر نمره و غیره ابتدا در واحد دانشگاهی و در سطحی دیگر از سوی سازمان مرکزی قابل رصد و نظارت است.

دکتر فرهاد رهبر عدم ارتباط سامانه‌های حوزه‌های مختلف اعم از آموزشی، مالی، پژوهشی و غیره در واحدهای دانشگاهی را نیز به عنوان یک نقص برشمرد و افزود: در صورتی که اصل بر این است که همه سامانه‌ها به صورت یکپارچه بتوانند از همدیگر داده بگیرند و این مهم در برنامه یکپارچه‌سازی تمامی سامانه‌های دانشگاه مدنظر قرار گرفته است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات در آغاز این جلسه که آیین تکریم و معارفه معاونان «توسعه و مدیریت منابع» و «آموزشی و تحصیلات تکمیلی» این واحد دانشگاهی برگزار شد، جایگاه واحد علوم و تحقیقات در حوزه‌های آموزش و پژوهش در سطح دانشگاه‌های کشور را نتیجه تلاش تمامی اعضای دانشگاه و همدلی و همفکری در خانواده دانشگاهی دانست و ابراز امیدواری کرد دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در قله قرار گیرد و هر روز بتواند قله جدیدی را فتح کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 964994

وب گردی

وب گردی