پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در اولین سالروز تجمیع واحدهای پزشکی

دکتر ابطحی با فرارسیدن 24 مردادماه اولین سالروز تجمیع واحدهای پزشکی تهران، دندانپزشکی و علوم دارویی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران،‌ دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با فرا رسیدن 24 مردادماه اولین سالروز تجمیع واحدهای پزشکی تهران، دندانپزشکی و علوم دارویی به عنوان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

" استادان، کارکنان و دانشجویان عزیز

اولین سالروز تجمیع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، یادآور یک سال تلاش صادقانه ، خالصانه و متعهدانه یکایک شما عزیزان فرهیخته‌ای است که در خدمت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور لحظه‌ای تردید به خود راه نداده‌اید.

امروز دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با گذشت یکسال از تجمیع واحدهای پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به عنوان اولین دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارتقای کیفی و کمی در حوزه پزشکی تصویری از رشد و بالندگی بوده و برای روح‌های مشتاق نسل جوان و آینده‌ساز این مملکت، نویدبخش آینده‌ای پویا و پرنشاط است.

در اولین سالروز تجمیع این واحد دانشگاهی پرافتخار، زحمات خستگی ناپذیر و اثرگذار روسای پیشین و شما فرهیختگان را ارج نهاده و وجودتان را مایه افتخار و مباهات کشور عزیزمان می‌دانم.

اینجانب امید و اعتقاد دارم دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ادامه مسیر و رسالت خطیر خود به فضل الهی و با اتکال به نیروی بی پایان حضرت حق و با تلاش و همراهی صمیمانه و جدیت در امور تک تک شما عزیزان، همچون گذشته در کمال صداقت و درستکاری در سنگر مقدس دانشگاه و در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام‌هایی استوارتر برخواهد داشت و مایه سربلندی میهن عزیزمان خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 965131

وب گردی

وب گردی