تشکیل پرونده دو میلیارد ریالی قاچاق کالا در مازندران

طی چهار ماهه نخست سال جاری میزان 2میلیارد و 444 میلیون ریال در حوزه تشدید مبارزه با قاچاق کالا مازندران از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت پرونده تخلف تشکیل شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب گفت: تا پایان تیرماه سالجاری و در راستای مبارزه با قاچاق کالا 2870 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی و واحدهای خرده و عمده فروشی و شرکت های پخش صورت گرفت.

او در پایان تصریح کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار و... می توانند مراتب را به تلفن 124 اعلام نمائید.

محمدپور با اشاره به شناسایی 174 واحد متخلف در حوزه قاچاق کالا بیان داشت: اجناس کشف شده شامل سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و خوار و بار، انواع آدامس، انواع نوشیدنی، برنج، لوازم خانگی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه به استمرار طرح نظارتی آرد و نان در استان اشاره و افزود: 4852 مورد بازرسی از واحد های خبازی سراسر استان در طی 4 ماهه اول سال صورت گرفته که در این میان 419 واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف آن به ارزش 000,191,945,2 ریال تشکیل به مراجع ذیربط جهت صدور رأی ارسال شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 965159

وب گردی

وب گردی